agbre Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Hadde tenkt å ta med laptopen min på hytta i sommer. Har en del musikk på den og har også tenkt å ta med noen filmer i tilfelle det blir regnvær. Har ikke tilgang på internet der nede, men kan vel bruke den til litt av hvert annet.
Gjest 1111 Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Jeg gjør det når jeg drar på ferie. Nå drar ikke jeg på ferie så ofte, men jeg var en tur nordpå i fjor og da hadde jeg med meg den bærbare. Var ikke Internett-tilgang der, men hadde musikk og filmer.
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Den bærbare er med meg for det meste Alltid kjekt å ha tilgang på musikk eller andre ting, og om muligheten til internett er der, liker jeg bedre min egen enn å låne... Har jo alt jeg trenger her
Gjest Skya Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Kommer litt an på hvor jeg skal, men reiser jeg innenlands med bil så er den med, kjekk å ha.
Gjest Hufsa Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Har den aldri med jeg..synes det er deilig med ferie uten.
Cata Skrevet 27. juni 2006 #7 Skrevet 27. juni 2006 På innenlandsreiser av litt varighet så er den med, ja. Særlig hvis jeg reiser med egen bil. Praktisk å bestille hotellrom pr. nett og greit å ha tilgang til mail hvis jeg er vekke i en uke eller mer. Skal jeg utenlands så tar jeg den ikke med. Da prøver jeg å reise lett.
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #8 Skrevet 27. juni 2006 Har den aldri med på ferie. Ikke pleier jeg å være så lenge borte heller, så det er egentlig bare godt å være uten!
Knurr Skrevet 27. juni 2006 #9 Skrevet 27. juni 2006 Hvis det er tilgang på nett underveis/på reisemålet, tar jeg den med. Hvis jeg holder på med skriveprosjekt, sånn som nå, tar jeg den i hvertfall med - hender til og med jeg tar den med så jeg kan skrive i pausen på jobb... En gang dro jeg den med på toukersferie bare fordi jeg visste vi hadde fem timers ventetid på flyplassen den ene veien. Er litt avhengig. Sist ferie ble den konfiskert av reisekompaniet mitt og bestemt lagt igjen hjemme, og det gikk faktisk bra!
Gjest Aloha Skrevet 27. juni 2006 #10 Skrevet 27. juni 2006 Har aldri tatt den med på ferie - og håper jeg ikke gjør det til en vane senere heller... klarer meg uten i en uke eller to
Arkana Skrevet 27. juni 2006 #12 Skrevet 27. juni 2006 Det kommer an på hvor vi skal. Når vi er hos svigers tar vi med laptopen, hos min familie er det nok av PC'er fra før. Tar ikke med laptop på utenlandsreiser, gidder ikke drasse den med meg og da har jeg nok av andre ting å gjøre uansett.
Vela Skrevet 28. juni 2006 #13 Skrevet 28. juni 2006 Nei, men hadde jeg hatt hytte eller noe slikt hadde jeg nok gjort det!
Gjest hjertesukka i.i. Skrevet 28. juni 2006 #14 Skrevet 28. juni 2006 Jeg tar den med på hytta, selv om jeg ikke har strøm der. Satser på å sjekke mail og betale regninger etc på nærmeste bensinstasjon som har trådløs. Har ikke prøvd det før, men siden de annonserer med "trådløs" så regner jeg med at det går bra.
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2006 #15 Skrevet 28. juni 2006 Jeg får jobb-pc nå snart, og da må den med gitt. Jeg må jobbe uansett hvor jeg er
Gjest uri Skrevet 28. juni 2006 #16 Skrevet 28. juni 2006 Jeg kommer til å ta den med meg når vi skal feriere her i Norge. Pga musikk og for å laste inn bilder når dig cam er fullt Tviler på at der er nett å finne der vi skal, men det bryr jeg meg svært lite om. Har ikke bestemt meg om jeg tar den med eller ikke når vi reiser til Tyrkia i september.. Det er nok noe jeg bestemmer meg for i siste liten.
Azi Skrevet 28. juni 2006 #17 Skrevet 28. juni 2006 Spørs hvor vi drar. Men som oftes pleier mannen min å ta med seg sin. Og jeg en sjelden gang hvis jeg må!
Gjest Lea Skrevet 28. juni 2006 #18 Skrevet 28. juni 2006 Har den som regel med både innenlands og utenlands. Synes at det er greit å kunne overføre bilder fra digitalkamera og sende/lese mail. Stort sett er det nett-tilgang over alt. I alle fall på hoteller i større byer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå