Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en ny solkrem til ansiktet. Den bør være egnet til sensitiv hud og trekke godt inn. Hvor skal jeg begynne å lete?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Vet ikke om den er spesielt beregnet for sensitiv hud, men den trekker i alle fall godt inn og er uten parfyme og en del andre irritanter: Cliniderm. Selges på apotek. Min favoritt!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg bruker Dermalogicas solkrem til ansiktet.

Gjest Gjest
Skrevet

Biotherm sin. Får ikke kviser av denne slik jeg får av andre.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kjøpte nylig en fra Spirig, Daylong ultra spf 25 som er vannfast og uten parfyme. Er faktisk veldig fornøyd, og så langt har jeg ikke ragert på den, ikke engang fått kviser! Dessverre vet jeg ikke om merket føres i Norge, men om du kommer over den i utlandet er det verdt et forsøk!

Anbefaler forøvrig ikke Vichys hvis du har sensitiv hud, fikk masse kviser og kremen svei skikkelig om den kom for nært øynene. Om jeg svettet og solkremen rant i øynene var det grusomt! knallrøde øyne som rant i timesvis.

Skrevet

Kaster meg på anbefalingen av Clinidermsolkremen. Den har i år også kommet i solkrem for ansiktet også.

Gjest Gjest
Skrevet

Dior bronze sin til ansiktet! Jeg liker den kjempe godt på min veldig lyse hud. Det er den uten selvbruningseffekt. Hadde den i faktor 15 i tyrkia der det var 45 grader og ble ikke det spor solbrendt uansett hvor mye jeg var i solen, så den anbefaler jeg på det sterkeste. Skal kjøpe den igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...