Gå til innhold

Outlook - slette mail uten å åpne ?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en mail nå i ettermiddag som jeg ikke ante hvem var fra ...Embadala del Peru tror jeg den het.....så jeg ville jo slette den i tilfelle det kunne være virus. Men i outlook så åpnes jo mailene når man klikker de - man får ikke merket de ...i allefall greier ikke jeg det ....så jeg ble rimelig på tuppa og kavde fælt med å få dradd den over i deleeted items. Heldigvis var nettet tregt ....sukk ...så jeg greide det før teksten kom frem.

Men hvordan kan jeg får bort mailer som jeg er redd inneholder virus?og kan man hindre at den siste mailen i rekken vises åpen? for det beryr at den åpnes selv om man ikke vil...Må jo være greiere måter enn dette? i hotmail så er det en boks man kan krysse av for å merke uten å åpne...

Lille Meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har kanskje forhåndsvisning i Outlooken din?

Slik at mailen vises på den nederste delen av skjermen?

Denne forhåndsvisningen er det best å fjerne. Da kan du klikke EN gang på "linja" og trykke "Delete". Så forsvinner den fra innboksen.

Høyreklikk i forhåndsvisningsfeltet og velg "Fjern forhåndsvisning" eller noe i den duren (husker ikke helt). Da vil dette feltet forsvinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...