Prinsesse-vil-ikke Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Har lest alle disse bøkene og elsket de! Noen som vet om det finnes noen andre bøker i samme sjanger som anbefales som sommerlektyre? Sommerferien nermer seg og jeg vil ha noe i bakhånd på evnt. dårlige vær-dager!
*Heidi* Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 jeg har lest str 37 og venninnen og syns oxo at de er bare kjempe bra.. gleder meg til å lese prinsen! Syns det var morsomt at hovedrollene i venninnen oxo kom frem i str 37, er det sånn i prinsen og? Bøkene til Maryan Keyes er i samme sjanger og veldig bra de oxo, jeg har bla lest vannmelon og tre sider av samme sak, veldig bra
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2006 Hei, og takk for svar! Jeg har også lest Vannmelonen samt De håpløses cafe av Marian Keys. Synes også disse var veldig bra. Veldig lettleste og helt grei underholdning - akkurat det jeg trenger for late sommerdager! Noen andre som vet om noen flere bøker i noenlunde samme lettleste kategori?? Hilsen meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå