Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Smurte føttene inn i Doves selvbruning i dag. Skal smøre igjen i morgen og lurer på om jeg skal smøre hendene også. Hvis det av en eller annen grunn går galt, går det ant å skrubbe vekk fargen igjen ganske raskt? Og kan den smøres i ansiktet? Ellers ser jeg nok snål ut, med brun kropp og hvitt ansikt.... Skal på fest førstkommende lørdag og vil være brun og fin da. Lønner det seg heller å få noen som er "proff" til å spraye på isteden? Jeg har veldig lys hud og vil ikke bli knallbrun, men se naturlig frisk og litt solbrun ut. Når bør jeg eventuelt sprayes? et par dager før festen, dagen før...?
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Jeg lurer og på dette med spray tan. Hvor mye koster det om man vil sprayes av folk, og ikke disse selvbruningsautomatene?
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Smurte føttene inn i Doves selvbruning i dag. Skal smøre igjen i morgen og lurer på om jeg skal smøre hendene også. Hvis det av en eller annen grunn går galt, går det ant å skrubbe vekk fargen igjen ganske raskt? Og kan den smøres i ansiktet? Ellers ser jeg nok snål ut, med brun kropp og hvitt ansikt.... Skal på fest førstkommende lørdag og vil være brun og fin da. Lønner det seg heller å få noen som er "proff" til å spraye på isteden? Jeg har veldig lys hud og vil ikke bli knallbrun, men se naturlig frisk og litt solbrun ut. Når bør jeg eventuelt sprayes? et par dager før festen, dagen før...? ← Ja, hvis du går til en profesjonell så er du sikret godt resultat hvert fall. Jeg synes ikke noe om pysete selvbruningskremer som de Dove osv som bare bruner deg gradvis. Vil bli brun med EN GANG. Men nå ville jeg heller kjørt på med L'Oreal Sublime Bronzer. :D Peel kroppen GODT din først, og smør inn kroppen din m din vanlige fuktighetskrem. Etter det har sunket inn smører du hele kroppen inn med selvbruningskremen, og du kan blande selvbruningskremen m din vanlige krem på ekstra tørre områder som albuene osv. En gang er nok m L'Oreal SB, den gir ganske mye farve. Ikke 2 much, da. Husk å vaske hender NØYE etterpå. Husk å være nøye, verste jeg vet er jenter som har slurvet med self tanen, eller så tror de at den er jævla fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå