Gjest Dataidioten Skrevet 19. desember 2002 #1 Skrevet 19. desember 2002 Jeg har et kjempeproblem. Plutselig forleden fikk jeg beskjed om at min personlige profil (administrator er blitt borte)er borte. Må innlogges med passord som jeg ikke kjenner til. Kan dermed ikke finne adresseboka på outlook ekspress eller mailene for den del. Er i nett SDSL. Hver gang jeg logger på er jeg gjest!!!???? ER KJEMPEFORTVILA . Vet noen noe om dette? :cry:
Gjest Lea Skrevet 19. desember 2002 #2 Skrevet 19. desember 2002 Eh... snakker du nå om XP, Win 2000???? Skjønner ikke helt hva du snakker om, men kan muligens hjelpe om du gir litt mer opplysninger. Pleier du å logge inn som Administrator eller har du en egen profil med ditt navn? Har du alle tillatelser på din bruker/profil? Hjemme-PC eller kontornettverk?
Gjest Dataidioten Skrevet 19. desember 2002 #3 Skrevet 19. desember 2002 Bruker aldri og logge meg på med profil. Dette er et privat nettverk. Har windows proffesional
Gjest Lea Skrevet 19. desember 2002 #4 Skrevet 19. desember 2002 Men hvilken Professional (XP eller 2000)? Er det en enkel PC eller er det flere PC-er i nettverk? Kan du kanskje forklare hvordan det pleier å være når du logger på/slår på PC-en og hva som er annerledes nå? Feilmelding?
Gjest Dataidioten Skrevet 20. desember 2002 #5 Skrevet 20. desember 2002 Har en 2000 utgave av professional. Får beskjed a tmaskinen ikke finner profilen administrator. Jeg blir logget på som gjest. Alt jeg foretar meg på maskinen blir ikke lagret. Må innstallere outlooken på nytt hver gang jeg er inne. Hele adresseboka og alle mailene er borte. Heldigvis har vi en backup fra tidligere. Har snakka med noen med litt peiling. De har bedt meg om å søke etter wap filer og pst filer(eller noe sånt) på c. disken disse filene finnes ikke. Det kommer opp en feilmelding om brukermiljø og logg på administrator og passord. Er ikke hjemme for øyeblikket
JohnnyCash Skrevet 20. desember 2002 #6 Skrevet 20. desember 2002 Har du endret navnet på administrator kontoen? Evt. slettet denne for å opprette en administrator konto med et annen navn?
Gjest Lea Skrevet 20. desember 2002 #7 Skrevet 20. desember 2002 Hvis du går inn på Kontrollpanel og Brukere og Passord vil du få opp alle registrerte brukere. Finner du ikke Administratoren der heller?? Sikker på at du skriver Administrator riktig? Store/små bokstaver? Er det opprettet et passord? I verste fall bør du kanskje formatere eller ta en recovery på PC-en din. Du kommer vel til dokumentene, slik at du får lagret dem???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå