Gå til innhold

Donald Duck.....


Mistyen

Anbefalte innlegg

Gjest Donaldfan

Her har Nrk driti på draget....de som ellers pleier å være så oppegående på slike ting som tradisjoner o.l. De kommer til å skuffe såååå mange..., det er helt sikkert :cry:

Også av DEN grunnen og da..!! At de vil prøve noe nytt!! :evil: :evil:

Hallo i luken; Julen er IKKE tidspunktet til å prøve noe nytt...Da skal alt helst være som det alltid har vært. Det har noe med tradisjoner å kontinutet å gjøre. For første gang på mange år så har jeg ikke hatt fnugg av julestemning (enda det er snø og greier :hoho: ), så faktisk var Donald på tv julaften noe av det jeg så fram til. DEN er ihvertfall jul liksom, tenkte jeg med meg selv. Sitte i pysjen og se på Donald & Co mens julefreden omsider senker seg. Men det blir vel ikke sånn nå da..Snufs, snufs :cry:

Kommer bare ikke over begrunnelsen deres altså...Om det hadde vært at det var noe mer alvorlig som at de kanskje ikke fikk lov å sende den mer, mistet rettigheten osv så hadde det vært forståelig på et vis. Men det er bare et "hipt" innfall statskanalen har fått - sånn plutselig etter å ha sendt Donald i sååå mange år. Har de ikke fått med seg at "alle" ser den på julaften og at det antagelig er et av de mest sette programmene til Nrk i løpet av hele året??....

Heldigvis har jeg svensk Tv, så jeg får sett det der, men den er ikke helt lik - men jeg skal ikke klage så lenge jeg får noe Donald... :ler:

Men må si at nå ble jeg sur på Nrk..Fint om mange sender mail til de og klager. Sentralbordet deres kommer til å bli sprengt når mange nok finner ut dette her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, grrrrr, jeg trodde kanskje Se&Hør hadde trykket feil, ikke noe Donald på julaften da!!! :evil: :evil:

Nope, julaften er ikke tiden hvor man prøver noe nytt, det er sikkert og visst! Vi som ikke har svensk tv heller da, sukk :cry:

Gjett om jeg skal kjøpe den på video, får håpe de har den da! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den snøball krigen med donald og nevøene, den med mikkemus og juletreet.. og den med den fuglen i jungelen.. clown of the jungle.. de har jeg fått meg på mpeg.. :) så julen er redda litt for meg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

Heldigvis kjøpte vi hele greia på video for 2 år siden! :D Så jeg skal se Donald og gumle godteri så snart jeg har stått opp! Må jo være ferdig før 3 nøtter til askepott begynner! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Donald på Julaften skal være på engelsk, video på norsk funker sikkert bra ellers i året, men det blir ikke ordentlig jul. Jeg kan nemlig mange av tekstene utenat og vil gjerne delta selv  :kul:

Jeg kjøpte min når jeg handlet gavene, så jeg så ikke at det stod norsk før lenge etter jeg kom hjem! :( Alikevel så skal jeg klare å kose meg.. Da blir det Donald, gløgg, skiver med persesylte og rødbeter, og kosepledd.

Pleddet må jeg ha, siden jeg bor i en gammel lelighet med enkle trekkfulle vinduer og gammel isolasjon. (brrr..) Godt jeg kan fyre litt..

Ha en riktig GOD JUL alle sammen!

:D

Saeria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...