Gjest Donaldfan Skrevet 20. desember 2002 #21 Del Skrevet 20. desember 2002 Her har Nrk driti på draget....de som ellers pleier å være så oppegående på slike ting som tradisjoner o.l. De kommer til å skuffe såååå mange..., det er helt sikkert :cry: Også av DEN grunnen og da..!! At de vil prøve noe nytt!! :evil: :evil: Hallo i luken; Julen er IKKE tidspunktet til å prøve noe nytt...Da skal alt helst være som det alltid har vært. Det har noe med tradisjoner å kontinutet å gjøre. For første gang på mange år så har jeg ikke hatt fnugg av julestemning (enda det er snø og greier ), så faktisk var Donald på tv julaften noe av det jeg så fram til. DEN er ihvertfall jul liksom, tenkte jeg med meg selv. Sitte i pysjen og se på Donald & Co mens julefreden omsider senker seg. Men det blir vel ikke sånn nå da..Snufs, snufs :cry: Kommer bare ikke over begrunnelsen deres altså...Om det hadde vært at det var noe mer alvorlig som at de kanskje ikke fikk lov å sende den mer, mistet rettigheten osv så hadde det vært forståelig på et vis. Men det er bare et "hipt" innfall statskanalen har fått - sånn plutselig etter å ha sendt Donald i sååå mange år. Har de ikke fått med seg at "alle" ser den på julaften og at det antagelig er et av de mest sette programmene til Nrk i løpet av hele året??.... Heldigvis har jeg svensk Tv, så jeg får sett det der, men den er ikke helt lik - men jeg skal ikke klage så lenge jeg får noe Donald... Men må si at nå ble jeg sur på Nrk..Fint om mange sender mail til de og klager. Sentralbordet deres kommer til å bli sprengt når mange nok finner ut dette her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Skrevet 20. desember 2002 #22 Del Skrevet 20. desember 2002 Ja, grrrrr, jeg trodde kanskje Se&Hør hadde trykket feil, ikke noe Donald på julaften da!!! :evil: :evil: Nope, julaften er ikke tiden hvor man prøver noe nytt, det er sikkert og visst! Vi som ikke har svensk tv heller da, sukk :cry: Gjett om jeg skal kjøpe den på video, får håpe de har den da! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Skrevet 20. desember 2002 #23 Del Skrevet 20. desember 2002 Mail herved avsendt fra meg og! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 20. desember 2002 #24 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg vil ha Donald på julaften!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnnyCash Skrevet 21. desember 2002 #25 Del Skrevet 21. desember 2002 Jeg har den snøball krigen med donald og nevøene, den med mikkemus og juletreet.. og den med den fuglen i jungelen.. clown of the jungle.. de har jeg fått meg på mpeg.. så julen er redda litt for meg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 21. desember 2002 #26 Del Skrevet 21. desember 2002 Heldigvis kjøpte vi hele greia på video for 2 år siden! :D Så jeg skal se Donald og gumle godteri så snart jeg har stått opp! Må jo være ferdig før 3 nøtter til askepott begynner! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 21. desember 2002 #27 Del Skrevet 21. desember 2002 Noen som vet hvilke lekebutikker som selger denne eller? PLEASE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saeria Skrevet 21. desember 2002 #28 Del Skrevet 21. desember 2002 Donald på Julaften skal være på engelsk, video på norsk funker sikkert bra ellers i året, men det blir ikke ordentlig jul. Jeg kan nemlig mange av tekstene utenat og vil gjerne delta selv Jeg kjøpte min når jeg handlet gavene, så jeg så ikke at det stod norsk før lenge etter jeg kom hjem! Alikevel så skal jeg klare å kose meg.. Da blir det Donald, gløgg, skiver med persesylte og rødbeter, og kosepledd. Pleddet må jeg ha, siden jeg bor i en gammel lelighet med enkle trekkfulle vinduer og gammel isolasjon. (brrr..) Godt jeg kan fyre litt.. Ha en riktig GOD JUL alle sammen! :D Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå