Gå til innhold

Donald Duck.....


Mistyen

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sjekket tv-sidenen i et unevnelig (hehe) ukeblad, og til min store fortvilelse mangler "Donald Duck og vennene hans ønsker god jul" på julaften kl 14!!!!!!!!!!!!

Noen flere enn meg som synes det er ille??? Bare Langbein kan vel ikke erstatte Donald...............?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tsk tsk så trege dere er. :lol::wink:

Dette har flere grått over tidligere. Noen hevdet tv3 skulle sende den, men etter hva jeg ser på deres hjemmeside har de bare masse ndre disneyfilmer...? Også sies det at Donald skl vises på svt1. Ike at det hjelper oss, vi har bare nrk1 og tv2 når jula kommer... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg smelter helt når jeg ser Bambi på isen, eller Chip'n & Dale (Snipp og Snapp) som gjemmer seg i Donalds juletre. Og stemmen til Øyvind Blunck.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet de sender på svt1, men det er liksom ikke det samme med Kalle Anka, av en eller annen grunn :wink:

Men men....man får vel bare bite i det sure eplet og løpe hjem til mamma og se svensk tv da........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk gått så langt at jeg har sendt mail til NRK og spurt hvorfor. De sa at jeg ikke var den eneste som hadde spurt (!). Grunnen til at de ikke skulle sende Disney på julaften er at de i år ville prøve noe nytt. Takk gud for at vi har SVT. Blir ikke jul uten Donald & CO..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve noe nytt! *fnyser* I år skal vi ha blått juletre og synge 17. maisanger til julemiddagen.

Vi vil prøve noe nytt... høhøhøhø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DE ville prøve noe NYTT??? De der småjæv...

Prøvde de ikke noe nytt for et par år siden?? Fikk de ikke med seg dengangen at folk ikke er interessert i "noe nytt"?? Hva blir det neste, erstatte Hovmesteren med MacGyver? så lenge det er noe NYTT!!!! :evil: :evil:

(sorry hvis jeg tok litt av, det var ike meningen å skyte budbringeren... :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Vel, dette er nok grunnen til at donald finnes på video hjemme hos mine foreldre. Tatt opp et år de truet med at det var siste gangen de sendte det.... Der finnes også tre nøtter til askepott, som er det JEG er avhengig av. donald ser jeg aldri. (er aldri hjemme klokka 14, da er vi hos besteforeldre nemlig)

Men i år er det jul hos svigers... hvem vet hva jeg får se? (lagt inn søknad hos sambo om tre nøtter til aksepott, men der i huset er det nok søstrene på 10 og 12 som regjerer fjernkrontrollen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(sorry hvis jeg tok litt av, det var ike meningen å skyte budbringeren... )

Helt greit, følte det på akkurat samme måte selv. Er greit nok å prøve noe nytt, men synes en langbeint film er en urdårlig erstatning. Ikke noe "julete" med den i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smelter helt når jeg ser Bambi på isen

Og kaninen Trampe: "Look, Bambi - the water is stiff!" :) Og Lady og Landstrykeren... sjarmerende når han triller den siste kjøttbollen bort til henne!

Jeg vil ha Disney-jul jeg også, hvorfor i all verden har NRK funnet på å kutte det ut? :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Løp og kjøp Timmi gresshoppes julefest på leketøybutikken. Det gjorde jeg, så da blir det Donald, Askepott,When you wish upon a star, og alt på meg...Filmen har visstnok norsk tale, men så lenge filmen er den rette så er alt i orden her. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke dy meg for å sende dem en mail jeg også. :( De skal i allefall lære til neste år!

Filmen som er å få kjøpt er vel og bra den, men det blir likevel ike det samme. Det skal liksom være et nytt element hvert år (fra den nyeste disney-filmen). Også blir det ikke det samme med video... Å kunne tilpasse tidspunktet til det er mer praktisk? Nei fysjameg! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp og kjøp Timmi gresshoppes julefest på leketøybutikken.

Oi, er programmet til salgs? :hoppe: Jeg vil tro at det finnes med engelsk tale også (det er et must for meg) hvis jeg kjøper DVD-utgaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Donald på Julaften skal være på engelsk, video på norsk funker sikkert bra ellers i året, men det blir ikke ordentlig jul. Jeg kan nemlig mange av tekstene utenat og vil gjerne delta selv :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...