Gjest gjest1 Skrevet 19. desember 2002 #1 Skrevet 19. desember 2002 Som bare søren... Men ingen mens. Går jo på pillene då, men hadde ein penicillinkur litt over 2 veker siden, las(etterpå) at dei tablettane kunne svekke verknaden av p-piller. Hmm... Er litt full av blanda følelsar.. Men håpar, eiegentleg, innerst inne at eg er gravid!! Tør ikkje heilt å glede meg enno då.. Er det nokon som kan ramse opp tegn på graviditet, symptomer?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. desember 2002 #2 Skrevet 19. desember 2002 Bruk søkefunsjonen på Forumet, du får opp en vannvittig mengde svar på dette emnet. Milla
Thea Skrevet 19. desember 2002 #3 Skrevet 19. desember 2002 HVis du går inn på http://www.snartgravid.com/ og går til linken FAQ vil du nok få svar på det du lurer på :D Lykke til
Juli-79 Skrevet 19. desember 2002 #4 Skrevet 19. desember 2002 Jeg har selv gått på penicillinkur samtidig som jeg gikk på p-pillen, ble ikke gravid av den grunn.
Gjest Starya Skrevet 19. desember 2002 #5 Skrevet 19. desember 2002 Jeg har selv gått på penicillinkur samtidig som jeg gikk på p-pillen, ble ikke gravid av den grunn. Nå er det jo ikke akkurat DET som er grunnen til at man blir gravid da, det skal jo litt mere til i tillegg.. Noen har nå bare mer flaks/uflaks enn andre (alt etter hvordan man ser det).
Gjest Juli-79, ikke innlogget Skrevet 19. desember 2002 #6 Skrevet 19. desember 2002 Det jeg mente var at hun ikke skal ha for store forhåpniger om å være gravid pga at hun har gått på en penicilinkur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå