Gå til innhold

hjelp (1,5mnd til bryllupet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på desperat jakt etter en beige dress eller en hvit skjorte til gutt 5 år :grine:

Er det noen som vet om en butikk i oslo området????

Har prøvd alle i nærheten av der jeg bor, finner bare sorte eller blå dresser, og skjorter med lang arm m/ flammer osv...

Grunnen til at det må være kort arm er fordi vi gifter oss i spania i ca 30 hete grader :) kan nemmelig fint gå for bare bukse og skjorte også.

Noen som kan hjelpe meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd reflex-kjeden, eller fru Lyng? Det kommer jo litt an på hvor du bor. Så en beige lindress i omtrent den str på Jessheim, kommer desverre ikke på hva den butikken heter.

Ellers finner man det meste på e-bay.

Skrevet

har prøvd reflex-kjeden, fru lyng, alle vanlige kjeder, alle barne butikker i drammens området også trålet internett. grunnen til oslo er fordi min kommende mann jobber der :) men prøver e-bay :kgblunk:

Takker og bukker :-D

Skrevet

Her er en lys dress som finnes i små størrelser. Har handlet mye fra dette firmaet og de er pålitelige mht. levering. Jeg ville ha valgt raskeste leveringsalternativ siden du skal gifte deg om halvannen måned, da har du det på døra med UPS innen en uke.

Lys dress til gutt

Skrevet

Kanskje her? Har ikke peiling på strl. 5 år, men de hadde litt forskjellig her

Skrevet

Tusen takk :)

Hadde prøvd ellos tidligere men da var det ikke en skjorte å oppdrive i hans str. Men gikk vist inn der en gang til takket være deg, og jammen fant jeg ikke en i str hans. Den siste som var igjen:)

Da skal vi se det blir tøy på oss alle til bryllupet :)

Skrevet (endret)
har prøvd reflex-kjeden, fru lyng, alle vanlige kjeder, alle barne butikker i drammens området  også trålet internett. grunnen til oslo er fordi min kommende mann jobber der :) men prøver e-bay :kgblunk: 

Takker og bukker  :-D

[/quote/]

Endret av jekart
Skrevet
Her er en lys dress som finnes i små størrelser. Har handlet mye fra dette firmaet og de er pålitelige mht. levering. Jeg ville ha valgt raskeste leveringsalternativ siden du skal gifte deg om halvannen måned, da har du det på døra med UPS innen en uke.

Lys dress til gutt

Tusen takk for tipset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...