Gå til innhold

Microfiber sofa

Anbefalte innlegg

Gjest Husmora
Skrevet

Er dere fornøyd/ikke fornøyd med det? Vi kjøpte to stoler i microfiber, men jeg syns de er veldig statiske til tross for impregnering med spray som skal hjelpe for det. Det fester seg også lett rusk ol, til stoffet og det må pirkes vekk med støvsuger (sitter godt...).

Har ikke lyst på skinnsofa, men har samtidig barn på fire år og ser jo fordelen med sofa som ikke blir lett flekkete ;) Har stoffsofa nå, og den er faktisk ikke sølt i, men vi er sikkert ikke like heldig med en ny sofa ;)

Skrevet

Vi har microfiber soffa og er utrolig fornøyd.

Våres er fra ikea, sofaen ser fortsatt ny ut etter 1 år, hadde stoff sofa og den så grusom ut etter 1 år.

Flekkene går veldig lett bort, og synes ikke våres er vanskelig og få ting av, vi støvsuger bare lett over vi.

Vi har en jente på 5 år og vi spiser de fleste måltider i sofaen.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Vi har mikrofiber. Har hatt den i tre måneder bare, men vi har to katter og nieser som stadig er på besøk. De har sølt i sofaen ved et par anledninger, men det er bare å tørke bort med en våt klut :) Har forøvrig hvit sofa.

Det eneste som er negativt er at den ene katten vår røyter mye, og det setter seg i sofaen. Men det går fint bort ved hjelp av en sånn limrull man bruker på klær.

Gjest Minimi
Skrevet

Det er vildig viktig å støvsuge microfibersofa ofte, ellers kan partiklene ødelegge fibrene..

Gjest Gjest
Skrevet

Takker for svar :)

Jeg viste ikke at partiklene ødelegger stoffet, men nå vet jeg det. Vet selvfølgelig at det sliter litt, men ikke at det er spesielt på microfiber ;)

Det blir vel en sånn sofa. Jeg tenker at siden vi ikke har sølt i sofaen på de 8-9 årene vi har bodd sammen, så tømmer vel noen en kaffekopp el. i den nye sofaen, spesielt om den er av stoff ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...