Gå til innhold

The Omen

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Var og så den i går, og hadde ikke store forventinger. Jeg har liksom blitt vant til at skrekkfilmer enten er thrillere som går sakte og er skumle og man ser skvettescenene komme, eller sånne grøsseskvettere som er laget for at man skal skvette annenhvert sekund og dermed egentlig ikke blir overrasket når man blir skremt.

Men i går skrek jeg HØYT, for første gang i en kinosal. Genialt opplegg, man så ikke noe komme før det kom. Dessuten var plottet superbra, den lille gutten en fantastisk skuespiller og filmen i bunn og grunn en skikkelig vinner. Men, nå skal det sies at jeg ikke har sett originalen, og dermed ikke har noe sammenligningsgrunnlag.

Hva syns andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gleder meg til å se den!

hadde samme opplevelse som deg , men med filmen the grudge, helt uventet asså, huff, bestemmte meg får ikke å se skrekkfilmer på kino.

Så jo the ring alene på kino etter jobb, den var heller trist enn ekkel. Mora drepte ungen sin jo!

Skrevet

M.P: slikt kalles spoiling av filmens handling, og det er lite populært.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå tror jeg hun snakker om the ring og handlingen der. Og den er tross alt så gammel og det er jo det hele filmen begynner på, og ikke noe overaskende moment, men noe du leser om i filmomtaken også...

Skrevet

hehe, tatt i betraktning at originalversjonen av The Omen er fra 1976 så hadde det vært mindre ille å spoile den.

Det var the ring jeg tenkte på. Men når jeg tenker litt til så ender vel ikke ring på den måten, så da er det ikke en spoiler likevel.

Gjest Gjest
Skrevet
Men når jeg tenker litt til så ender vel ikke ring på den måten, så da er det ikke en spoiler likevel.

Nå var det du som spoila. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...