Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger det egentlig ikke engang, men måtte prøve å vokse overleppa. nå er jeg full av småkviser, og leppa er helt stiv. Det er to dager siden - kvisene kom etter ett døgn. Hva gjør jeg for at det skal gi seg? :rodme:

Videoannonse
Annonse
Gjest Tanita
Skrevet

Rens huden godt og smør med fuktighetskrem, mer enn det kan ikke gjøres annet enn å vente. :) Neste gang du vokser, pass på å få vekk alle voksrester med olje. :)

Skrevet

Ikke noe pyrisept eller noe som hjelper?

Fillern altså - kult å gå på jobb sånn :frustrert::sjenert:

Er det pga voksrester? Brukte en sånn serviett som fulgte med som skulle fjerne slikt, og kjente ikke noe etterpå. Har vokset bikinilinje og under armer uten slike problemer, men aldri i ansiktet. Trodde det var samme prinsippet jeg, men den gang ei. Har prøvd ansiktsvoksen på øyebryn også - det var det jeg kjøpte den til - å ta de lyse hårene. Det funket fint - og ingen småkviser. Hva gjør overleppa annerledes da?

Gjest Tanita
Skrevet

huden er så tynn og sensitiv der. Og talgproduksjonen i ansiktet er annerledes enn på kroppen. :rosasmil:

Gjest Gjest
Skrevet

Neste gang bør du smøre på Invit (sexleketøyrens) like etter voksingen, det er en mirakelrens som fjerner alt av bakterier og hindrer huden i å hisse seg opp.

Skrevet

Mener du det? :overrasket: Hvor får jeg kjøpt det da? (Ikke at jeg tror jeg noensinne kommer til å vokse leppa igjen.......)

Hvor lang tid tar det før dette går over? Skal i stormøte torsdag og har LITEN lyst til å se ut som dette :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...