Gjest Turi Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Trenger det egentlig ikke engang, men måtte prøve å vokse overleppa. nå er jeg full av småkviser, og leppa er helt stiv. Det er to dager siden - kvisene kom etter ett døgn. Hva gjør jeg for at det skal gi seg?
Gjest Tanita Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Rens huden godt og smør med fuktighetskrem, mer enn det kan ikke gjøres annet enn å vente. Neste gang du vokser, pass på å få vekk alle voksrester med olje.
Gjest Turi Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Ikke noe pyrisept eller noe som hjelper? Fillern altså - kult å gå på jobb sånn Er det pga voksrester? Brukte en sånn serviett som fulgte med som skulle fjerne slikt, og kjente ikke noe etterpå. Har vokset bikinilinje og under armer uten slike problemer, men aldri i ansiktet. Trodde det var samme prinsippet jeg, men den gang ei. Har prøvd ansiktsvoksen på øyebryn også - det var det jeg kjøpte den til - å ta de lyse hårene. Det funket fint - og ingen småkviser. Hva gjør overleppa annerledes da?
Gjest Tanita Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 huden er så tynn og sensitiv der. Og talgproduksjonen i ansiktet er annerledes enn på kroppen. :rosasmil:
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Neste gang bør du smøre på Invit (sexleketøyrens) like etter voksingen, det er en mirakelrens som fjerner alt av bakterier og hindrer huden i å hisse seg opp.
Gjest Turi Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Mener du det? Hvor får jeg kjøpt det da? (Ikke at jeg tror jeg noensinne kommer til å vokse leppa igjen.......) Hvor lang tid tar det før dette går over? Skal i stormøte torsdag og har LITEN lyst til å se ut som dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå