Gjest Banana Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Endelig er sommeren her fylt med musikkfestivaler for enhver smak. Men hva ville ha vært din absolutte drømmefestival? Hvilke band ville ha kommet om du fikk bestemme? Min drømmefestival låter slik: *The Beatles * Kula shaker * Regina Spektor * Calexico * NIN * Foo Fighters * Motorpsycho * Jokke * The Doves * Coldplay * Madrugada * Lemon Jelly * Nick Cave * Morphine * Cornelis Vreeswijk ....Hadde nok blitt en ganske dyr opplevelse tenker jeg
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Mr Bungle Cloroform Led Zeppelin Primus jeg kommer ikke pååååååfler
Gjest Lille Solstråle Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Simple Minds Counting Crows Eels REM Alanis Morissette Aerosmith The Who Rolling Stones Sukk....
fuerza Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Hot hot heat Eminem Arctic monkeys Johnny Cash Green Day Red Hot Chili peppers Blink 182 Sean Paul DET hadde vært noe det!
Quirky Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 (endret) Nirvana The Smiths The Clash Bright eyes The Shins The Rolling Stones Bob Dylan Eels The Cure Belle & Sebastian Janis Joplin Modest Mouse Arctic Monkeys Dandy Warhols Wilco Tegan & Sara Sånn bare for å nevne noen..min drømmefestival ville vart i en måned. Endret 26. juni 2006 av quirky
Gjest Skya Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 Jeg hadde gjerne møtt opp noen kvelder på deres festivaler altså. Men min egen ville sett slik ut: Madrugada Alanis Morisette Mew 3 Doors Down RHCP Nirvana Pink Foo Fighters Arctic Monkeys The Dandy Warhols Brendan Benson Audioslave Åge Aleksandersen Andreas Johnson Sahara Hotnights Dido Live Marte Wulff Oasis Gåte :drømme:
Gjest gjesta Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 -Coldplay -Keane -Smashing Pumpkins -Red Hot Chili peppers -Cure -Suede -Pulp -Live -Madrugada -Thomas Dybedahl -Mew -Kent -Magnet -Alanis Morisette -Neil Young -Robbie Williams -REM -Nirvana -Foo Fighters (TS: Driver Kula Shaker på fortsatt? Har ikke hørt noe om dem på laaang tid)
Gjest *Snart medlem* Skrevet 27. juni 2006 #8 Skrevet 27. juni 2006 Drømmefestivalen min heter Wacken.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #9 Skrevet 27. juni 2006 (TS: Driver Kula Shaker på fortsatt? Har ikke hørt noe om dem på laaang tid) ← Nei, det er nok et oppløst band....sukk
Gjest Frk Åberg Skrevet 27. juni 2006 #10 Skrevet 27. juni 2006 Hm, ja, min ville nok sett sånn ut: * Tori Amos * U2 * Johnny Cash * Madrugada * Aha (men kun skikkelige gamle sanger og fra den aller siste) * Pink Floyd * Gåte * Bigbang * Simon & Garfunkel * Kings of convenience * Eva Cassidy (ikke klisse-sangene, kun de soulpregede) * Aretha Franklin * Minor Majority * Coldplay * George Winston * George Harrison * Bugge Wesseltoft * Dadafon * Dave Brubeck * Fleetwood Mac (bare de tidlige sangene, ikke noe 80-talls) * Jan Johansson * Jeff Buckley * Kari Bremnes * Kate Bush * Ray Charles * Sigur Rós * Tom McRae Jada, dette ville nok blitt en langtekkelig affære. Så plutselig hvor lang lista ble, men hadde ikke hjerte til å beskjære den. Kunne gjerne hatt med flere. Det skulle da hvertfall være noe for enhver. Innser også at det kunne bydd på problemer om jeg som arrangør skulle detaljstyrt i forhold til hvilke sanger som skulle spilles, men det er et par artister som har noen helt fantastiske og noen forferdelig dårlige sanger. Rart at det mulig egentlig.
Sahara Skrevet 27. juni 2006 #11 Skrevet 27. juni 2006 -Coldplay -Keane -Smashing Pumpkins -Red Hot Chili peppers -Cure -Suede -Pulp -Live -Madrugada -Thomas Dybedahl -Mew -Kent -Magnet -Alanis Morisette -Neil Young -Robbie Williams -REM -Nirvana -Foo Fighters (TS: Driver Kula Shaker på fortsatt? Har ikke hørt noe om dem på laaang tid) ← Denne hørtes bra ut for meg!
pusla Skrevet 27. juni 2006 #12 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Jeg kunne godt tenkt meg disse på min drømmefestival: - Minor Majority - Lene Marlin - REM - U2 - Counting Crows - DumDum Boys - Madrugada (de kunne gjerne tatt med seg Ane Brun) - Bryan Adams - John Fogerty - Alanis Morrisette Endret 27. juni 2006 av pusla
Gjest 1111 Skrevet 27. juni 2006 #13 Skrevet 27. juni 2006 - Placebo - Silverchair - Anathema - Seigmen - Zeromancer - Ljungblut - Minor Majority - Smashing Pumpkins - Muse - Nince inch nails - Radiohead
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2006 #14 Skrevet 27. juni 2006 Antony and the Johnsons Radiohead Nine Inch Nails Suede Muse Damien Rice Madrugada The White Stripes The Cure
Anglofil Skrevet 27. juni 2006 #15 Skrevet 27. juni 2006 Frank Sinatra Nat King Cole Jamie Cullum Marit Larsen Rammstein Metallica Postgirobygget Elvis Smashing Pumpkins R.E.M U2 Keane Maroon 5 Elton John George Michael Robbie Williams Johnny Cash Jewel Eva Cassidy Tracy Chapman Pink Floyd Red Hot Chili peppers Coldplay The Beatles The Beach Boys Bob Dylan Delillos Bjørn Eidsvåg Øystein Sunde Madonna Alicia Keys Norah Jones Spice Girls (for nostalgiens skyld ) Celine Dion The Cranberries Hanson (faktisk) The Corrs Marc Anthony Santana Sondre Lerche Kate Bush Bryan Adams Mvh Yvonne
minienthe Skrevet 28. juni 2006 #16 Skrevet 28. juni 2006 eminem alan jackson hellbillies gretchen willson scooter uncle kracker klovner i kamp within temptation marilyn manson en smule variert stil ja
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. juni 2006 #17 Skrevet 28. juni 2006 - Lenny Kravitz - Pearl Jam - Lenny Kravitz - Robbie Williams - Lenny Kravitz - Fugees - Lenny Kravitz - Nirvana - Lenny Kravitz - Audioslave - Og en liten avslutningstrudelutt fra... tja la oss for enkelhetens skyld bare si f.eks Lenny Kravitz Dette var en god drøm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå