Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Sliter litt jeg.. Er det noen som har brutt med noen uten å kunne fortelle hvorfor du måtte gjøre det noengang? Eller kommet med klisjeaktige, det er ikke deg, det er meg, og faktisk ment det. Erfaringer. Hvordan unngå dårlig skyldfølelse ovenfor en som forguder en som prinsesse og som en gjerne vil være sammen med?
Gjest Bellatrix Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Uten å egentlig ville? ← Det lurte jeg gså på. Er det noen som tvinger deg til å gjøre det slutt?
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Det er kommet noe i veien. Ingen har tvunget noen.
ceca Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Det har kommet noe i veien ?? Hva med å rydde opp dette ? Så trenger du ikke bryte.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 Er dere sammen ? Har du vært utro ? Hva kom i veien ? Kansje det er ikke så ille det som kom i veien som du tror. Vanskelig å gi råd med så lite innformasjon
Gjest Gjest_Miss B_* Skrevet 27. juni 2006 #8 Skrevet 27. juni 2006 Ts virker som en veldig egoistisk person, å bryte med noen uten å fortelle hvorfor er nesten noe av det fæleste et mennske kan gjøre mot en annen person. Og på toppen, be om råd om hvordan hun skal unngå skyldfølelse, hum jeg har ikke ord. Jeg ville aldri vært vennine med en som deg.
Azi Skrevet 27. juni 2006 #9 Skrevet 27. juni 2006 Ts virker som en veldig egoistisk person, å bryte med noen uten å fortelle hvorfor er nesten noe av det fæleste et mennske kan gjøre mot en annen person. Og på toppen, be om råd om hvordan hun skal unngå skyldfølelse, hum jeg har ikke ord. Jeg ville aldri vært vennine med en som deg. ← Jaja TS ber ikke om å få nye venner her i denne tråden heller, så da er den saken klar! Om du ikke vil forlate så ikke gjør det! Sliter du med ett eller annet? Så er det faktisk bedre at dere er 2 om det enn at du skal være alene!
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #10 Skrevet 27. juni 2006 Ja, jeg har. Vel, det var jo ikke fordi jeg ikke ville, da. Men jeg hadde vært så dum å være utro med hans bror... Hadde en liten fling for ham, men innså jo at det aldri kom til å bli oss. Jeg maktet ikke å være sammen med kjæresten min mer etter dette, og ville bryte. Men jeg kunne ikke fortelle hvorfor, da hadde jeg jo ødelagt hele familien deres (Broren var også gift) Vårt forhold hanglet ganske lenge, så bruddet gikk nåkså greit. Huff, ikke sånn ment, men det var ikke noe problem å si at vi har vokst fra hverandre, det er ikke din skyld, vi er for ulike osv. Han fikk aldri vite at jeg var utro, og ikke resten av familien hans heller. I dag bor vi langt fra hverandre og har ikke kontakt med noen av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå