Gjest eva-mari25 Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har sikkert dårlig selvtillit. Eller kanskje jeg har behov for bekreftelse? Det som er er at jeg nyter å ta en opptatt mann. Jeg nyter å ligge med han og jeg nyter tanker på at han er utro i mot sin dame med meg. Jeg nyter at han har gått så langt som å ta dette skrittet ved å være utro. Da tenker jeg at jeg må være så innmari fin siden han går så langt. Jeg vet det er feil av meg. Og innimellom får jeg dårlig samvittighet. Jeg har "tatt" så mange menn. Flere på jobben og flere i vennegjengen min. Jeg nyter det når disse dumme damene går rundt og aner fred og ingen fare. Og det føles deilig når sjefen går forbi meg hvor jeg har knullet nettopp hennes mann. Hun skulle bare ha visst. Dette kan nok ikke fortsette. Jeg burde slutte. Kanskje jeg burde søke hjelp? Men hva slags hjelp?
Gjest Tanita Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Så de uvitende jentene er dumme? Hva med deg selv? Sorry, men du har et problem!
Gjest Chantal Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Oppsøk en psykolog, og bli der en stund.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Helt fantastisk at det finnes voksne mennesker som ødelegger andres liv og unnskylder seg med at "de bare må". Du sier du vet det er feil av deg? Burde ikke det være nok til å slutte? Du trenger sikkert å bearbeide følelsene dine, og jeg sier ikke at det er lett men du kan iallefall gjøre oss andre en tjeneste og holde deg unna mannfolka våre mens du gjør det.
Gjest Miloine Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Ja vel! Du bør skjerpe deg!Mannen min ville ha avvist deg uansett! Du fremstår som billig og veldig dum med det du skriver Du trenger hjelp med dine holdninger
Gjest Piper Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 Du er faktisk så enkel å få i seng, at du ikke blir noen utfordring for noen. Du er rett og slett så enkel å få i seng, at hvem som helst klarer det. De mennene som bare ønsker et knull i ny og ne, er de mennene du klarer å få på kroken. Du er tydeligvis bare bra nok til et knull, og klarer derfor ikke å skaffe deg en singel mann. Det er det innlegget sier om deg, og det sier faktisk mer om deg enn det gjør om de kvinnene som blir bedratt. For de er ikke dumme. De bare lever i forhold, der de tror tilliten går begge veier. Hadde jeg vært deg, ville ejg skaffet meg skikkelig hjelp. Før du en dag ender opp som et totalt nervevrak. For du er på god vei
Gjest gjesta Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 oida, her var det mye kjeft å få, ikke at du ikke fortjener det for sånn oppførsel synes jeg er skammelig!! men du burde søke hjelp og dersom du innser at du har et problem fortjener du ros for det, fordi det er et fint utgangspunkt for å søke hjelp!
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2006 #8 Skrevet 26. juni 2006 Jeg syns både trådstarter og dem som har svart i denne tråden virker ganske ondskapsfulle Ikke ligg rundt med opptatte menn og ikke tråkk ned selvtilliten på en! Makan! Det får være grenser her. Trådstarter (ja det er så enkelt å skrive det, TSforkortelsen-supportere) skriver her hun sliter med dårlig selvtillit. Tror dere ikke at om dette faktisk ikke er et forumtroll, at den selvtilliten vil synke betraktelig og hun vil bare ut og gjøre seg selv enda mer glad? Ja og forresten; Selvtillitt eller selvtillit? Ingenting hørtes riktig ut nå.
Gjest Bellatrix Skrevet 26. juni 2006 #9 Skrevet 26. juni 2006 Jeg syns både trådstarter og dem som har svart i denne tråden virker ganske ondskapsfulle Ikke ligg rundt med opptatte menn og ikke tråkk ned selvtilliten på en! Makan! Det får være grenser her. Trådstarter (ja det er så enkelt å skrive det, TSforkortelsen-supportere) skriver her hun sliter med dårlig selvtillit. Tror dere ikke at om dette faktisk ikke er et forumtroll, at den selvtilliten vil synke betraktelig og hun vil bare ut og gjøre seg selv enda mer glad? Ja og forresten; Selvtillitt eller selvtillit? Ingenting hørtes riktig ut nå. ← Joda, hun føler seg nok ikke bedre nå, men jeg synes ikke hun kunne forvente noe annet. Bare navnet på tråden er provoserende nok, for de av oss som ikke synes det er greit å ligge meg opptatte menn.
Gjest gjesta Skrevet 26. juni 2006 #10 Skrevet 26. juni 2006 uansett synes jeg alle fortjener skikkelige svar jeg... selv om jeg syns det hun gjør er forkastelig så ligger sikkert grunnen i henne selv og det er noe hun må streve med. trådstarter: skaff deg hjelp hos psykolog
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2006 #11 Skrevet 26. juni 2006 Joda, hun føler seg nok ikke bedre nå, men jeg synes ikke hun kunne forvente noe annet. Bare navnet på tråden er provoserende nok, for de av oss som ikke synes det er greit å ligge meg opptatte menn. ← Øy jeg syns da ikke det er greit heller. Jeg vil ikke engang være "utro" mot pulevenn! Men husker vi ikke alle tråden om konfirmasjonsgjesten? Masse nesevise mennesker som sa rett ut hva det mener, og vips er en bruker jaget vekk. Det er ikke koselig
Gjest Bellatrix Skrevet 26. juni 2006 #12 Skrevet 26. juni 2006 Nå er vel utroskap et mer følsomt tema enn konfirmasjonsgjester, og folk må få si hva de mener. Jeg er enig i de som mener hun må skaffe seg psykologhjelp.
Vela Skrevet 26. juni 2006 #13 Skrevet 26. juni 2006 Du er faktisk så enkel å få i seng, at du ikke blir noen utfordring for noen. Du er rett og slett så enkel å få i seng, at hvem som helst klarer det. De mennene som bare ønsker et knull i ny og ne, er de mennene du klarer å få på kroken. Du er tydeligvis bare bra nok til et knull, og klarer derfor ikke å skaffe deg en singel mann. Det er det innlegget sier om deg, og det sier faktisk mer om deg enn det gjør om de kvinnene som blir bedratt. For de er ikke dumme. De bare lever i forhold, der de tror tilliten går begge veier. Hadde jeg vært deg, ville ejg skaffet meg skikkelig hjelp. Før du en dag ender opp som et totalt nervevrak. For du er på god vei ← kunne ikke sagt meg mer enig..
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #14 Skrevet 26. juni 2006 Jeg er veldig enig med Towelie her! Skjønner godt at TS setter i gang negative følelser hos folk (som også TS i konfirmasjonstråden gjorde), men alt det f.eks Piper klarer å lire ut av seg til et menneske som tydeligvis har det veldig vanskelig og som helt sikkert sliter, det syns jeg ikke er greit. Hvorfor er det så himla greit å være ekkel, ondskapsfull og stygg mot folk som gjør dårlige, dumme og forkastelige ting? TS skriver at hun sliter med selvtillit og at hun gjør det hun gjør for å få bekreftelse. Det burde jo være tydelig for alle at hun er langt ute å kjøre, så hvorfor tråkke henne enda lenger ned og håne henne med å si at ingen kan bli glad i henne eller orke å ha et forhold til henne? TS skriver også at hun tenker på å søke hjelp men at hun ikke vet hvor. Piper, syns du det er greit å slå igjen? Og er TS noe dårligere enn mennene som med glede ligger med henne?
Gjest eva-mari25 Skrevet 26. juni 2006 #15 Skrevet 26. juni 2006 Helt fantastisk at det finnes voksne mennesker som ødelegger andres liv og unnskylder seg med at "de bare må". Du sier du vet det er feil av deg? Burde ikke det være nok til å slutte? Du trenger sikkert å bearbeide følelsene dine, og jeg sier ikke at det er lett men du kan iallefall gjøre oss andre en tjeneste og holde deg unna mannfolka våre mens du gjør det. ← damene og konene får ikke vite noe men jeg er enig i at jeg har et stort problem. jo jeg burde slutte men samtidig hjelper det på selvfølelsen når jeg klarer det.
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2006 #16 Skrevet 26. juni 2006 Har du tenkt på å skaffe deg en kjæreste som er helt din da? Etter antall menn du forteller du har fått napp hos tror jeg ikke du vil få problemer med det
Gjest eva-mari25 Skrevet 26. juni 2006 #17 Skrevet 26. juni 2006 Du er faktisk så enkel å få i seng, at du ikke blir noen utfordring for noen. Du er rett og slett så enkel å få i seng, at hvem som helst klarer det. De mennene som bare ønsker et knull i ny og ne, er de mennene du klarer å få på kroken. Du er tydeligvis bare bra nok til et knull, og klarer derfor ikke å skaffe deg en singel mann. Det er det innlegget sier om deg, og det sier faktisk mer om deg enn det gjør om de kvinnene som blir bedratt. For de er ikke dumme. De bare lever i forhold, der de tror tilliten går begge veier. Hadde jeg vært deg, ville ejg skaffet meg skikkelig hjelp. Før du en dag ender opp som et totalt nervevrak. For du er på god vei ← jeg går ikke til sengs med noen hvis jeg ik vil. det er jeg som tar styringen ved å plukke meg ut de som jeg vil ha sex med. ikke omvendt. så da er jeg ikke en som er enkel å få i seng. det er heller mennene til disse damene som er enkle å få i seng. det er ikke jeg som bare er bra nok for et knull men mennene er også bare bra nok for et knull. det er alt jeg vil ha dem for. et knull nå og da. jeg sier ikke at det er rett av meg å tenke sånn om disse damene. jeg er dum også jeg vet det. jeg er ikke et nervevrak jeg har bare dårlig samvittighet. jeg bruker ikke valium og sånn.
Gjest eva-mari25 Skrevet 26. juni 2006 #18 Skrevet 26. juni 2006 Har du tenkt på å skaffe deg en kjæreste som er helt din da? Etter antall menn du forteller du har fått napp hos tror jeg ikke du vil få problemer med det ← jeg ønsker ikke en kjæreste siden jeg har vært et to langvarige forhold. .)
Gjest eva-mari25 Skrevet 26. juni 2006 #19 Skrevet 26. juni 2006 uansett synes jeg alle fortjener skikkelige svar jeg... selv om jeg syns det hun gjør er forkastelig så ligger sikkert grunnen i henne selv og det er noe hun må streve med. trådstarter: skaff deg hjelp hos psykolog ← hva skal jeg si til psykologen da?
Agurk Skrevet 26. juni 2006 #20 Skrevet 26. juni 2006 jeg går ikke til sengs med noen hvis jeg ik vil. det er jeg som tar styringen ved å plukke meg ut de som jeg vil ha sex med. ikke omvendt. så da er jeg ikke en som er enkel å få i seng. det er heller mennene til disse damene som er enkle å få i seng. det er ikke jeg som bare er bra nok for et knull men mennene er også bare bra nok for et knull. det er alt jeg vil ha dem for. et knull nå og da. jeg sier ikke at det er rett av meg å tenke sånn om disse damene. jeg er dum også jeg vet det. jeg er ikke et nervevrak jeg har bare dårlig samvittighet. jeg bruker ikke valium og sånn. ← Les innlegget ditt en gang til er du snill. Du er virkelig ikke helt bra. Sorry, men synes bare synd på deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå