Lassie Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 HJELP! Min sminkør har trukket seg i siste liten, jeg gifter meg 21.juli. Har en venninne som skal ordne hår, og jeg trenger noen som kan sminke meg... Hvor finner jeg dette? Er det noen som har peiling? Jeg gifter meg i Asker, så det bør være i Asker/Bærumsområdet. Nå er jeg STRESSA!! Jeg kan nemlig kun å ha på meg øyenskygge og mascara selv...
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Hva mer hadde du planer om å ha på deg da - enn mascara og øyenskygge? Øyenbrynsblyant, leppestift og rouge? Øv deg foran speilet, du har god nok tid. Ta bilde av forskjellige alternativer og legg ut her - så går du nok tilbakemeldinger.
Gjest Embla s Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Kan du ikke oppsøke en frisørsalong eller et stort parfymeri eller en hudpleiesalong og spørre om noen av de har ledig time for sminking? Hvis det er slik at du ikke syns du blir fin nok hvis du sminker deg selv? (og din kommende mann ser garantert ikke forskjell uansett! )
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Jeg sminka meg hos frisør- var ikke grenser for hvor flinke de sa at de var. Det ble helt grusomt - hun brukte butte blyanter og klumpete mascara. Jeg måtte ringe min mann og be han komme over med sminkesakene mine, så fiksa jeg det selv. Kr 1 000 kosta det tullet meg.
Lassie Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2006 Jeg trenger å lære meg å legge foundation - jeg vil ha et dekke på huden, og derfor trenger jeg å lære det... Og kanskje noe på leppene, men det kan jeg fikse selv... Har ikke helt troen på meg selv at jeg vil klare det, dessverre....
Gjest Embla s Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 Du, hos mange parfymerier (estetique f.eks) kan man bestille time for å lære seg å sminke seg. Det er jo greit å kunne legge foundation selv til en annen gang og, sikkert! Hvis du lager en tråd om "hvordan legge foundation" her, får du også sikkert mange gode tips og råd!
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 Har ikke helt troen på meg selv at jeg vil klare det, dessverre.... ← For noe tull - dette klarer du like godt som andre. Du må bare trene litt. Gjør som Embla skriver, så trener du og legger ut bilde, så får du tips og råd videre her.
Gjest Gjest_kitekatt_* Skrevet 26. juni 2006 #8 Skrevet 26. juni 2006 Alltså...hun sier hun vil sminkes av en proff og trenger hjelp til å finne dette. Er det noen vits i å insistere på at hun skal gjøre det selv, når hun sier hun ikke vil det? Det er hennes dag og hun gjør som hun vil! Lassie: Ring rundt til salongene i byen. Du finner sikkert noen som er ledige. Hvis ikke får du prøve inne i oslo da vet du. Er ikke så langt. Jeg brukte Cecilie på Oslo Bli Ny studio på karl johan. Kjempedyktig! Hvis du ikke finner noen i asker/ bærum, så ring dit og hør. Men du bæør være rask med å ta ringerunden din. Lykke til!
Lassie Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 26. juni 2006 Takk for kjappe svar! Nå har jeg sjekket litt rundt, har to i sikte. Skal ringe dem i morgen og høre. Håper jeg får napp, hvis ikke får jeg bare legge meg i hardtrening selv
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #10 Skrevet 26. juni 2006 Alltså...hun sier hun vil sminkes av en proff og trenger hjelp til å finne dette. Er det noen vits i å insistere på at hun skal gjøre det selv, når hun sier hun ikke vil det? Det er hennes dag og hun gjør som hun vil!Står ikke noe om at hun absolutt vil sminkes av en proff her. Har ikke helt troen på meg selv at jeg vil klare det, dessverre.... Så alltså - pass dine egne saker.
Lassie Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #11 Skrevet 26. juni 2006 Jeg skulle i utgangspunktet ikke sminkes av en proff - det var en venninne. Men så ble dette altså ikke noe av, av diverse grunner. Og jeg tror ikke jeg klarer å lære meg å legge foundation selv. Resten skal jeg klare... Men - nå ser det ut som om jeg kanskje er heldig og det løser seg
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2006 #12 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har en Askerbasert venninne som er frisør og make up-artist. Si fra hvis du vil ha nr hennes, hun er veldig flink
Lassie Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #13 Skrevet 26. juni 2006 Ja takk, Frysepulver! Kan jeg referere til deg da?
lillesky Skrevet 26. juni 2006 #14 Skrevet 26. juni 2006 Har ikke helt troen på meg selv at jeg vil klare det, dessverre.... ← Du er nok flink til å sminke deg, men jeg skjønner godt at du vil ha en proff sminkør til bryllupsdagen. Det er mye svette, sikkert noen tårer og mange klemmer, og da er det viktig at sminken sitter. Synes du skal satse på Frysepulver sin venninne!
Nihe Skrevet 28. juni 2006 #15 Skrevet 28. juni 2006 (endret) Innlegget er slettet. I henhold til Kvinneguidens regler er reklame for eget foretak ikke tillatt. Se gjerne her angående annonsemuligheter. Det er heller ikke tillatt å poste e-postadresser i forumet. Om du vil være tilgjengelig kan du legge inn e-postadressen i profilen din. Misty (mod) Endret 29. juni 2006 av Misty
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå