Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen går jeg til innkjøp av ergo ball og 50 kg's sett med håndmanualer! Så lurer jeg bare på om dere har noen tips eller linker til gode øvelser jeg kan benytte meg? Har ikke tilgang til benk så tenkte kanskje bruke ballen som støtte på et vis...

Skrevet

Det er veldig bra å ta situps og push ups på ball! Og det er fint å sitte på den å bruke vektene som om du sitter på en vanlig stol. Du vil bruke mage musklene på en annen måte,fordi du må balansere deg på det bevegelige "underlaget"!

Jeg e super fornøyd med min ball,sitter på den å trener med strikker også!(jeg har tatt noen timer på spenst også,stram opp med ball)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

---

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Har prøvd meg frem med en del øvelser på ballen de siste ukene og har blitt helt frelst! Alltid vært plaget av vondt i ryggen med tradisjonelle sit ups, men med ergo ballen kjenner jeg kun at det tar i mage musklene! Dessuten digger jeg treningen av innside lår og rumpe med denne ballen ;) Og sist men ikke minst - trening har blitt mer gøy når man har fått seg et ekstra leketøy! Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...