Sola de Skrevet 26. august 2024 #81 Del Skrevet 26. august 2024 Lur Venn skrev (Akkurat nå): Ja, må jo ha sommerferie Joda men du glemte å ta oss med Håper du har hatt det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. august 2024 #82 Del Skrevet 26. august 2024 Sola de skrev (Akkurat nå): Joda men du glemte å ta oss med Håper du har hatt det fint Var nok ikke plass i lomma hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 26. august 2024 #83 Del Skrevet 26. august 2024 Sola de skrev (Akkurat nå): Joda men du glemte å ta oss med Håper du har hatt det fint Neste år får du bli med, jeg vil jo ha mye sol i ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. august 2024 #84 Del Skrevet 26. august 2024 Lur Venn skrev (2 minutter siden): Neste år får du bli med, jeg vil jo ha mye sol i ferien Avtale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2024 #85 Del Skrevet 26. august 2024 Lur Venn skrev (3 timer siden): Neste år får du bli med, jeg vil jo ha mye sol i ferien Og Fryd og Gammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2024 #86 Del Skrevet 26. august 2024 Sola de skrev (3 timer siden): Ja, jeg så etterpå hva tråden het, men nå har jeg ikke sett hva tråden handler om, så må se på det etterpå Fint du er tilbake. Du har vært savnet Sier’em alle😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2024 #87 Del Skrevet 26. august 2024 Cid skrev (3 timer siden): Var nok ikke plass i lomma hans. Jeg var der faktisk. Lett plass i en bukse med cargolommer jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2024 #88 Del Skrevet 26. august 2024 Lur Venn skrev (3 timer siden): Takk min sol. Ble litt glad da jeg fikk varsel om at @Sola de hadde nevnt meg i tråden sex,Sex,sex Det kunne brakt mange bortkomne sonar tilbake ja😌 Ps:..det kan være jeg har savna deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 28. august 2024 #89 Del Skrevet 28. august 2024 Frøkenfryden skrev (På 26.8.2024 den 19.47): Og Fryd og Gammen? Kommer an på hvem gammen er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 28. august 2024 #90 Del Skrevet 28. august 2024 Frøkenfryden skrev (På 26.8.2024 den 19.50): Det kunne brakt mange bortkomne sonar tilbake ja😌 Ps:..det kan være jeg har savna deg.. Hyggelig å høre🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå