Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2023 #61 Del Skrevet 10. januar 2023 Først fikk jeg sjokk og så ble jeg veldig glad. Den effekten har du på forumfolk. Husk det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. januar 2023 #62 Del Skrevet 10. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden): Først fikk jeg sjokk og så ble jeg veldig glad. Den effekten har du på forumfolk. Husk det. Takk☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 11. januar 2023 #63 Del Skrevet 11. januar 2023 Frøkenfryden skrev (11 timer siden): Ananas er på min badedrakt, derfor den er status. 😎 Du drar jo såklart opp verdien på ananas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #64 Del Skrevet 29. juli Gjest Agent smith skrev (På 10.1.2023 den 20.31): Hakkepikkeskogen ( herregud jeg er 11 år igjen) Ole Brumøyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. juli #65 Del Skrevet 30. juli Gjest Agent smith skrev (På 11.1.2023 den 8.36): Du drar jo såklart opp verdien på ananas Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. august #66 Del Skrevet 5. august Frøkenfryden skrev (På 30.7.2024 den 19.59): Lurven Har du hangup @Frøkenfryden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. august #67 Del Skrevet 5. august Cid skrev (På 30.7.2024 den 1.34): Ole Brumøyet. Denne likte jeg 👏👏👏. Fikk dessverre litt assosiasjoner til Ole Lukkøye, men han har bare blåveisen han 🤣🤣🤣🤣. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. august #68 Del Skrevet 5. august Irak skrev (6 minutter siden): Har du hangup @Frøkenfryden? På Lurv? Neida, men me hadde mykje humor her i lag i nokre glansdagar😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. august #69 Del Skrevet 5. august Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): På Lurv? Neida, men me hadde mykje humor her i lag i nokre glansdagar😌 Så artig da 👏👏👏. Det er jeg nok litt for fresh til å kjenne noe til 😉. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. august #70 Del Skrevet 5. august Denne hører ihvertfall med her 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 25. august #71 Del Skrevet 25. august Irak skrev (På 5.8.2024 den 20.47): Har du hangup @Frøkenfryden? Du var jo litt kåt på @lurv selv for ikke så lenge siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. august #72 Del Skrevet 25. august Ser jeg syner? VELKOMMEN TILBAKE!!! @Lur Venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. august #73 Del Skrevet 25. august Sola de skrev (5 minutter siden): Ser jeg syner? VELKOMMEN TILBAKE!!! @Lur Venn Du ser @syn @E @R 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 26. august #74 Del Skrevet 26. august Sola de skrev (18 timer siden): Ser jeg syner? VELKOMMEN TILBAKE!!! @Lur Venn Takk min sol. Ble litt glad da jeg fikk varsel om at @Sola de hadde nevnt meg i tråden sex,Sex,sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. august #75 Del Skrevet 26. august Lur Venn skrev (Akkurat nå): Takk min sol. Ble litt glad da jeg fikk varsel om at @Sola de hadde nevnt meg i tråden sex,Sex,sex Ja, jeg så etterpå hva tråden het, men nå har jeg ikke sett hva tråden handler om, så må se på det etterpå Fint du er tilbake. Du har vært savnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 26. august #76 Del Skrevet 26. august Sola de skrev (Akkurat nå): Ja, jeg så etterpå hva tråden het, men nå har jeg ikke sett hva tråden handler om, så må se på det etterpå Fint du er tilbake. Du har vært savnet Det er jo det alle sier, jeg visste ikke hva jeg gjorde osv😆 Hyggelig at jeg har vært savnet 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. august #77 Del Skrevet 26. august Lur Venn skrev (Akkurat nå): Det er jo det alle sier, jeg visste ikke hva jeg gjorde osv😆 Hyggelig at jeg har vært savnet 🙂 Hahaha Ikke ha så lang pause da neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 26. august #78 Del Skrevet 26. august Sola de skrev (1 minutt siden): Hahaha Ikke ha så lang pause da neste gang Det var jo ikke så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. august #79 Del Skrevet 26. august Lur Venn skrev (1 minutt siden): Det var jo ikke så lenge Hele sommeren jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 26. august #80 Del Skrevet 26. august Sola de skrev (2 minutter siden): Hele sommeren jo! Ja, må jo ha sommerferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå