Gå til innhold

sex, sex, sex!

Gjest splæsj

Anbefalte innlegg

Gjest splæsj

Lurte deg! Jeg har en mistanke om at "sex" i overskriften (både i aviser og debattforum) skaper mange lesere, så jeg tenkte jeg skulle teste det ut. :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Blei lurt.. trodde jo dette skulle være et hjertesukk fra en stakkars dame som syntes det var for mye mas om sex overalt.... men nei da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix
Lurte deg! Jeg har en mistanke om at "sex" i overskriften (både i aviser og debattforum) skaper mange lesere, så jeg tenkte jeg skulle teste det ut.    :erter:

Det verste var at jeg tenkte "det er sikkert bare tull for å se hvor mange som åpner tråden", da jeg åpnet den. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste var at jeg tenkte "det er sikkert bare tull for å se hvor mange som åpner tråden", da jeg åpnet den.  :ler:

:ler::ler: He he,jeg og! men så kunne det jo være noe skikkelig saftig sex sladder hehe! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Du kan vel i det minste skrive NOE om sex da, nå som du har egen tråd mener jeg?

*Hope på ekstremt intimt underskudd*

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*

:ler:

Nå tenkte jeg du begynte å bli desperat her, jeg så denne tråden i sammenheng med "kan jenter sjekke"-tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når GS er så slem så kan vel vi andre legge ut noe sexgreier?

Noen andre enn meg, da.

*uinspirert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang jeg ser en overskrift med sex, hvor enn det er, kommer jeg til å tenke på Grønska!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorte Får Bææ

Nå skal jeg sette på automatisk oppdatering i nettleseren så du får mange treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...