Gå til innhold

sex, sex, sex!

Anbefalte innlegg

Gjest splæsj
Skrevet

Lurte deg! Jeg har en mistanke om at "sex" i overskriften (både i aviser og debattforum) skaper mange lesere, så jeg tenkte jeg skulle teste det ut. :erter:

Gjest gjest1
Skrevet

Blei lurt.. trodde jo dette skulle være et hjertesukk fra en stakkars dame som syntes det var for mye mas om sex overalt.... men nei da....

Gjest Bellatrix
Skrevet
Lurte deg! Jeg har en mistanke om at "sex" i overskriften (både i aviser og debattforum) skaper mange lesere, så jeg tenkte jeg skulle teste det ut.    :erter:

Det verste var at jeg tenkte "det er sikkert bare tull for å se hvor mange som åpner tråden", da jeg åpnet den. :ler:

Skrevet
Det verste var at jeg tenkte "det er sikkert bare tull for å se hvor mange som åpner tråden", da jeg åpnet den.  :ler:

:ler::ler: He he,jeg og! men så kunne det jo være noe skikkelig saftig sex sladder hehe! :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Du kan vel i det minste skrive NOE om sex da, nå som du har egen tråd mener jeg?

*Hope på ekstremt intimt underskudd*

:sur:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

:ler:

Nå tenkte jeg du begynte å bli desperat her, jeg så denne tråden i sammenheng med "kan jenter sjekke"-tråden.

Skrevet (endret)

Rasshøl :sur:

Endret av Yme
Skrevet

Når GS er så slem så kan vel vi andre legge ut noe sexgreier?

Noen andre enn meg, da.

*uinspirert*

Skrevet

Neste gang jeg ser en overskrift med sex, hvor enn det er, kommer jeg til å tenke på Grønska!

Annonse
Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Nå skal jeg sette på automatisk oppdatering i nettleseren så du får mange treff.

Skrevet
:grine: ikke'no sex? Blodig urettferdig, altså
Skrevet

:ler:

Lurte meg gitt... skuffa nå ja :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...