Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har lyst til å ha litt krøll imorgen, men har ikke krølltang. Har hørt av noen at man kan snurre håret i små "baller". Noen som har prøvd dette? Hvordan ble det? Hvor lenge må man ha det sånn? burde man ha noen produkter i? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg gjør det. Har slett hår, men har omtrent hele tiden fall og lette bølger uten at jeg bruker krølltang eller ruller.

Jeg vasker håret som vanlig, grer det (ikke nødvendig) og surrer håret opp i små baller som jeg fester med to strikk. Enten en stor ball bak på hodet eller to på siden, alt ettersom hvor små bølger man vil ha. Jeg gjør dette på ettermiddagen eller kvelden og sover slik, tar det ut neste morgen og har da ganske så mye fall i håret, i tillegg til litt krøller her og der. Lar det tørke (er ikke helt tørt da håret ble rullet sammen vått) og har eventuelt i litt spray.

Holder i dagesvis, spesielt hvis jeg surrer håret i baller og fester med strikk når jeg går for å legge meg igjen om natten.

Endret av Rhiakath
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har også langt, slett hår og gjør det samme som Rhiakath. Jeg pleier også å føne det tørt, ta i litt hårskum og snurre det opp hvis jeg skal ha krøller i en fei. Sprayer med tørrspray og grer det til med fingrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...