Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Nå er det snakk om utseendet på motsatte kjønn, ikke personligheten. Og spar meg for det bullet med at "utseendet ikke teller i et forhold", det er ikke det jeg spør om :) Spørsmålet er hva er et perfekt utseende på det motsatte kjønn, og/eller samme kjønn? Blondt, brunette, rødhåret? Tynn, passelig, tykk? Store øyne, små øyne? Små pupper, store pupper? Muskler, ikke så mye muskler? osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høy, mørk og godt trent. Ikke Arnold-kropp for det er stygt, men passe markerte muskler. Dessuten synes jeg det er viktig at han kler seg bra.

Gjest Embla s
Skrevet (endret)

Jeg klarer faktisk ikke å se noen likhetstrekk mellom de jeg har blitt tiltrukket av jeg. Er det lov å si "et utseende som harmonerer med personligheten"? :sjenert::ler:

Hvis jeg skulle listet opp noe, så tror jeg at snille, gode øyne er noe jeg kan tiltrekkes av. Og at han generelt ser sympatisk og snill ut. Tror det er mer tiltrekkende på meg enn "kjekk".

Endret av Embla s
Gjest gjest1
Skrevet

Det blir jo vanskelig å se vekk i fra personlighet siden det er det som teller mest for meg, men jeg skal prøve....

Helst over 1.80,

Mørk,

Gjerne litt muskuløs,

Velstelte tenner.( det er faktisk viktig for meg. :sjenert: )

Ikke små øyne .... :forvirret:

I RL faller jeg for veldig forskjellige personer . De må være trygg på seg selv, ha humor...og velstelte tenner...

Gjest gjest1
Skrevet

Barbert hode

Brune øyne

Brede skuldre, 'stor' mann, gjerne med en god del muskler, men trengs ikke så lenge han er litt kraftig bygd (kraftig i denne sammenhengen betyr IKKE dvask :erter: )

Relativt høy

Fine hender/underarmer (kraftige med tydelige blodårer, hehe)

Stor nese

Ikke 'glatt'

Skrevet

jeg trodde liksom at jeg hadde en "type" som jeg likte, jeg. Men de gangene jeg har falt for noen, så er de jo ikke min type i det hele tatt :ler:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet (endret)

Jeg er troende til å si "jo tynnere, jo bedre", men det er med modifikasjoner. De må gjerne være hengslete og med lite muskler eller rette muskler, men de må for all del ikke ha narkislooken.

De må gjerne ha synlige blodårer i armene.

De må gjerne ha langt hår.

De må gjerne ha piercinger og tatoveringer.

De må gjerne være svartkledd og/eller rocka i stilen (men ikke utvaskede bandskjorter og utslitt, saggete dongeribukser). De må med andre ord være velstelte, men gjerne litt rufsete.

Og så må de gjerne være bleike.

Endret av *Snart medlem*
Skrevet

Høy (samboeren min er 1,88 og det er perfekt), passe slank, lite kroppshår, ingen tatoveringer eller piercinger, ikke altfor mye muskler (kan ikke fordra de som ser ut som om de tilbringer all sin fritid på treningsstudio) og generelt velstelt. Har ingen preferanser når det gjelder øyen- eller hårfarge.

Gjest splæsj
Skrevet

Blond, blåøyd og høy.

Mørk, mystisk og gotisk.

Nerder. Musikere.

Skrevet

Over 1.85, mørkt hår, må ha noe å ta i, hårete, pene hender, mystiske øyner som glitrer.

haha

Gjest Aethra
Skrevet

I utgangspunktet fremstod "drømmemannen" for meg som en høy og mørk kar, med brune øyne til å bli mo i knærne av.. Men sånne "tilbøyeligheter" er ikke alltid avgjørende, og selv om jeg ofte blir tiltrukket av høye, mørke gutter, er den mest overveldende forelskelsen jeg har hatt, nemlig min samboer, ikke slik. Man kan bli veeeeldig mo i knærne av blå/grønne øyne også... ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Det jeg ser for meg er en mann som er litt høyere enn meg, men ikke sånn at jeg får kink i nakken av å se opp på ham. Han er ikke tynn med pipestilklegger for det er det styggeste jeg vet. Han er nok kraftig bygget, men trenger ikke ha masse muskler, da vil jeg jo bare føle meg som en pølse sjøl.... :ler:

Mørk eller lys spiller ingen rolle, men enten har han hår ellers så er han skinnet - gubbefrisyre med tynt på toppen er ikke attraktivt.

Overvektig må han ikke være, men kan godt ha bortimot ti kilo for mye uten at det gjør noe.

(Ellers må han selvfølgelig ha masse humør og ikke være en sofasliter med fjernkontroll)

Skrevet

Høy, kort og mørkt hår, fine øyne, markert ansikt og markerte muskler, slank, lite kroppshår, velstelt og nøye med hygiene.

Gjest Piper
Skrevet (endret)

Om utseende ikke spiller noen rolle for meg, hvordan skal jeg da kunne ramse opp de kvalitetene som han liksom skal ha?

For min del må ha være lav, høy, midt i mellom. Ha blå, brune eller grønne øyne, og hårfargen bryr jeg meg katten om, om han nå har hår på hodet. Om han har skjegg eller ikke, spiller heller ingen rolle. Muskler eller uten, har også liten betydning. OSV

Endret av Piper
Skrevet

Mørkt hår, høy, slank, brune øyne, gjerne litt rocka. Da begynner jeg å sikle :wow:

Gjest Chantal
Skrevet

Han må være høyere enn meg. Det er det kravet jeg stiller.

Skrevet

Skavvi se...

Det er jo masse jeg syns er atraktivt, men om jeg skal velge det aller beste jeg kan tenke meg, så må det blir sånn her:

Mørkt, tykt og ganske langt hår... Ehm... Grønne øyne er bra...

Hmm... Bra og spretten rumpe! Driter i om den er stor eller liten, så lenge den er spretten og fin.

Åh! En ting som jeg la merke til for ikke så lengesia, som er kjempe pent! Jenter som har bra magemuskler, men fortsatt litt fett på magen, får ofte sån stripe nedover på midten av magen... Litt vansklig å forklare, men det er skikkelig fint!

Og... eehh... hum hum... Tjah, si det... Det er ikke så greit å vite, egentlig, for jeg syns jenter som er hyggelige og kule blir pene uansett.

Skal tenke litt på det!

Gjest Emera
Skrevet
Om utseende ikke spiller noen rolle for meg, hvordan skal ejg da kunne ramse opp de kvalitetene som han liksom skal ha?

For min del må ha være lav, høy, midt i mellom. Ha blå, brune eller grønne øyne, og hårfargen bryr jeg meg katten om, om han nå ahr hår på hodet. Om han ahr skjegg eller ikke, spiller heller ingen rolle. Muskler eller uten, har også liten betyding. OSV

Helt enig. Bortsett fra det med skjegg. Foretrekker menn uten skjegg.

Og jeg bryr meg lite om trådstarter oppfatter det som "bull."

Gjest gjest1
Skrevet

Slask, gjennomsnittlig pen, store blå øyne og kjempefint smil. Da er det sjanse for å spre julegavebeina altså! :hakeslepp:

Gjest Slask
Skrevet
***Slask***, gjennomsnittlig pen, store blå øyne og kjempefint smil. Da er det sjanse for å spre julegavebeina altså! :hakeslepp:

Du er glad i slasker altså, date med meg? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...