Buster Skrevet 27. juni 2006 #21 Skrevet 27. juni 2006 Mange menn som kødder med slike ting som dette, og "normalt sett" er de helt normale nedentil, da ca 15 centimeter. Hadde jo selvfølgelig vært artig om han var en av dem som ironisk nok kunne dra frem en skikkelig wittenberger. Snakket en gang med en venninne om det motsatte og hun hadde til og med hørt rykter om at denne ene karen skulle han en skikkelig kølle av dimensjoner, men herregud hvor skuffet hun ble da han var mindre en eksen hennes som var litt under normalen. Skjønner i hvert fall ikke poenget med å skryte på seg noe som IKKE er tilfelle.
Gjest TS Skrevet 27. juni 2006 #22 Skrevet 27. juni 2006 Skal studere han litt ikveld Men dropper å dra ned buksa altså!!
Gjest Hope i.i. Skrevet 27. juni 2006 #23 Skrevet 27. juni 2006 Skal studere han litt ikveld Men dropper å dra ned buksa altså!! ← Nei, nå må du gi deg. Dra nå ut løken! Vi er jo nysgjerrige. Ei jeg kjenner havna til sengs med en fyr som var veldig hypp på henne, og da han kledde av seg hadde han verdens minste tissetass. Den var like stor som pekefingeren hennes påstår hun. Ble ikke noe på'n den kvelden. Det verste, slem som hun er, er at hun nå lurer på hvordan han kan ha klart å få en unge. "Må jo være som å onanere med en q-tips".
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #24 Skrevet 27. juni 2006 morsomt Hope i.i. Det skjedde ikke noe spennende ikveld, bare første gang vi møttes etter festen og alle sms-ene etterpå. Litt pinlig og mange morsomme kommentarer. Men kanskje nye muligheter på lørdag!!! Nysgjerrig jeg oxo!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2006 #25 Skrevet 27. juni 2006 morsomt Hope i.i. Det skjedde ikke noe spennende ikveld, bare første gang vi møttes etter festen og alle sms-ene etterpå. Litt pinlig og mange morsomme kommentarer. Men kanskje nye muligheter på lørdag!!! Nysgjerrig jeg oxo!!!! ← Det som er ekstra festlig er at det er en del folk som lurer på hvor stor tissetassen hans er nå, uten at han vet det selv. *fniser* Så, ja. Venter spent på oppdateringer til lørdag, eller så får du nesten be ham om å sende en mms av snoppen, så vi slipper å vente i spenning her. Haha! ps. Jeg fikk forresten en mail med bilde (av utstyret) av en fyr jeg ikke aner hvem er en gang... Spesielt... Håper han sendte feil, og at det ikke er en jeg har møtt et eller annet sted en gang...
Yme Skrevet 27. juni 2006 #26 Skrevet 27. juni 2006 Jeg fikk forresten en mail med bilde (av utstyret) av en fyr jeg ikke aner hvem er en gang... Spesielt... Håper han sendte feil, og at det ikke er en jeg har møtt et eller annet sted en gang... ← Hah, det vakke meg hvertfall Eller jo, kansje det var det... Kommer ann på om du likte det eller ikke...
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #27 Skrevet 27. juni 2006 Hehe, jeg ble også nysgjerrig. Det er første gang jeg har vært nysgjerrig på penisen til en gutt jeg ikke engang har sett Jeg har forresten opplevd det samme, en gutt spøkte alltid at tissen "ikke er så lang, men du verden så tynn". Og det viste seg å stemme....
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2006 #28 Skrevet 27. juni 2006 Hah, det vakke meg hvertfall Eller jo, kansje det var det... Kommer ann på om du likte det eller ikke... ← Var det deg det ja? Godkjent i så fall! Veldig godkjent vil jeg si! Hehe, jeg ble også nysgjerrig. Det er første gang jeg har vært nysgjerrig på penisen til en gutt jeg ikke engang har sett Jeg har forresten opplevd det samme, en gutt spøkte alltid at tissen "ikke er så lang, men du verden så tynn". Og det viste seg å stemme.... ← Så bra!!! Tynne tisser er ekle.
Yme Skrevet 27. juni 2006 #29 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Var det deg det ja? Godkjent i så fall! Veldig godkjent vil jeg si! ← Kanke du si det litt høyere så alle får det med seg a? Neida, det var nok ikke meg, Hope. hadde du sett min, så hadde du nok sitti sån her "Hm? Er det en slags fisk?? Hva gjør den greia som kommer ut der, egentlig??" Endret 28. juni 2006 av Trille
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #30 Skrevet 28. juni 2006 Jeg ville tatt det for det han sier og sagt; sorry "bittesmåe" tisselurer er turnof, jeg foretrekker normale pikker hvis det da viser seg å være noe han bare sier....vel hans problem, så kan han ha det så godt når han prater bare tull ← Og DA lærer du at 20 cm egentlig ikke er så langt som du (eller linjalen) trodde!
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #31 Skrevet 2. juli 2006 Snakk om å legge lista høyt for seg selv dere!!! Den var IKKE liten
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #32 Skrevet 3. juli 2006 Snakk om å legge lista høyt for seg selv dere!!! Den var IKKE liten ← hvor stor og tykk var den da? Du målte vel for oss nygjerrige på KG?
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #33 Skrevet 3. juli 2006 Nei, gitt - jeg gjorde ikke det. Men positivt overrasket ja!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå