Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Har en greie på gang med en fyr nå. Regner med at vi ender en viss plass tilslutt!! Men irriterer meg litt at han hele tida skal snakke om den lille som ikke er der. Skremmer meg jo bort sånn! Eller er det bare en manns måte å komme med et budskap?
Snupplupp Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Tja, kan hende han er det totalt motsatte? evt at han er litt liten og sier den er mindre slik at du ikke blir skuffet? Har sluttet å analysere menn.. mission impossible..
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Menn som er trygge på seg selv, og som har masse selvironi, kan ofte fleipe slik.
Gjest Aethra Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Tja, kan hende han er det totalt motsatte? evt at han er litt liten og sier den er mindre slik at du ikke blir skuffet? Har sluttet å analysere menn.. mission impossible.. ← Det motsatte er ofte tilfellet da ja.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Han prøver å avertere at han har en stor en! Garantert! Ha-ha-ha menn er søte da..
Gjest Gutt24 Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 Kan jo bare være en måte å "forberede" deg på at han ikke har allverdens.. Hvis han har liten så føles det kanskje litt tryggere at det ikke blir noen overraskelse når buksene faller.. Samtidig som han "tester" deg for å se hvordan du reagerer, for det er kanskje liten vits å gå lenger hvis du er en skikkelig "size queen". Er jo ikke sikkert den er så liten, noen menn har et litt skjeivt bilde på dette.. Eller kanskje er den kjempestor, men han liker å gi inntrykk av det motsatte for å få en ekstra sjokk-effekt, og at du skal si "oh my god" osv når du ser den.. Hvem vet. Men jeg synes det første er mer sannsynlig..
Gjest TS Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 Samme mann kødder med meg på sms om at han er jomfru. Noe jeg iallefall ikke tror noe som helst på!!
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #8 Skrevet 26. juni 2006 Hadde meg litt med byens flotteste bartender et par ganger. Full av selvtillit og ikke akkurat beskjeden. han tullet i forkant om at han hadde en liten en," I have a very small penis! " og ja,-det stemte faktisk. Litt overrasket ble jeg, siden jeg trodde han representerte den sorte rase kanskje forbereder han deg på at han er under "normalen" slik at du ikke får hengelippe
Nita Skrevet 26. juni 2006 #9 Skrevet 26. juni 2006 Jeg ville tatt det for det han sier og sagt; sorry "bittesmåe" tisselurer er turnof, jeg foretrekker normale pikker hvis det da viser seg å være noe han bare sier....vel hans problem, så kan han ha det så godt når han prater bare tull
Gjest King James Skrevet 26. juni 2006 #10 Skrevet 26. juni 2006 ikke prøv og tolk oss. Dere tolker oss like feil som vi tolker kvinner
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #11 Skrevet 26. juni 2006 Jeg ville nok ikke ha brukt utsagnene hans til å gjøre meg opp en mening om størrelsen hans. Kan være begge deler. Og forresten, spiller det noen rolle,da? Det virker jo som om du liker denne fyren uansett!
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #12 Skrevet 26. juni 2006 Eller det kan hende du forberedes på et stort (les lite) sjokk. Dårlig selvtillit i såfall?
Gjest TS Skrevet 26. juni 2006 #14 Skrevet 26. juni 2006 Langt igjen dit, men nysgjerrig som faen! Venter på neste fest!!
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #15 Skrevet 26. juni 2006 Ta av han buksa og finn det ut! :blunke: ← skulle si det jeg også
Gjest TS Skrevet 26. juni 2006 #16 Skrevet 26. juni 2006 hjelper ikke bare ta av buksa, må jo ha'n erigert åsså!
Yme Skrevet 26. juni 2006 #17 Skrevet 26. juni 2006 Det er noen som sier sån bare for morro... Det er sansynligvis bare kødd da
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #18 Skrevet 26. juni 2006 Menn som er trygge på seg selv, og som har masse selvironi, kan ofte fleipe slik. ← Jeg sier meg enig i denne.
punktom Skrevet 26. juni 2006 #20 Skrevet 26. juni 2006 Menn som er trygge på seg selv, og som har masse selvironi, kan ofte fleipe slik. ← Men det sier ingenting om størrelsen. Den kan være stor eller den kan være liten. Eller kanskje den er midt på treet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå