Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig begynte alle å skrive overskrifter à la "Gjett hva grisen min heter - inspirert av tråd om hestenavn".

Hvorfor?

Det er vel knekkende likegyldig hva som er inspirasjonskilden bak en tråd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det er vel fetter'n til paroditrådene - like dumme begge to.

Enig med Tuji.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jo, det er vel kanskje det. Jeg skriver det vel fordi jeg er på et annet forum der vi har en "gaffelfunksjon". altså at om man har lyst til å ta tak et innlegg å skrive om noe helt annet enn den opprinnelige tråden så kan man "gafle" innlegget og starte ny tråd på bakgrunn av innlegget. Det blir en måte å spore av på uten å ødelegge en annen tråd.

Gjest Gjest
Skrevet
Jo, det er vel kanskje det. Jeg skriver det vel fordi jeg er på et annet forum der vi har en "gaffelfunksjon". altså at om man har lyst til å ta tak et innlegg å skrive om noe helt annet enn den opprinnelige tråden så kan man "gafle" innlegget og starte ny tråd på bakgrunn av innlegget. Det blir en måte å spore av på uten å ødelegge en annen tråd.

Man sporer ikke av eller ødelegger en tråd når man lager en ny.
Gjest Bellatrix
Skrevet

Nettopp. Det er derfor jeg lager nye tråder på bakgrunn av andre istedenfor å spore av. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Blir litt av det samme som trackbacks i blogg vel?

Gjest gjest1
Skrevet

Da har man vel bare blitt inspirert da.... ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Nettopp. Det er derfor jeg lager nye tråder på bakgrunn av andre istedenfor å spore av. ;)

Men trenger jeg å vite at du er inspirert av en annen tråd? Er det ikke det man spør om her?

Tregner du å vite at jeg er inspiert til å starte en kakebakingtråd etter en diskusjon med tante Olga?

Gjest gjest1
Skrevet
Men trenger jeg å vite at du er inspirert av en annen tråd?  Er det ikke det man spør om her?

Tregner du å vite at jeg er inspiert til å starte en kakebakingtråd etter en diskusjon med tante Olga?

Nei, du trenger jo ikke å vite det, men gjør det noe ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...