Gå til innhold

Sjekker jenter opp?

Anbefalte innlegg

Gjest splæsj
Skrevet

Jenter, foretrekker dere å bli sjekket opp eller å sjekke selv?

Har inntrykk av at mange foretrekker å bli sjekket. Er dette tilfelle? I så fall; Hvorfor/hvorfor ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker å være den aktive.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg pleier alltid å være interessert i litt sjenerte nerder, så jeg må være på hugget hvis det skal bli noe progresjon ;)

Gjest splæsj
Skrevet
Jeg pleier alltid å være interessert i litt sjenerte nerder, så jeg må være på hugget hvis det skal bli noe progresjon ;)

Da er det fare for at vi liker samme type menn... :ler:

Skrevet (endret)

Liker å flørte selv og å bli flørtet med. Når det gjelder sjekking så sjekker jeg ikke mye selv. Alt begynner med flørting og hvis jeg synes fyren er veldig interessant og en mulig kjæreste så kanskje jeg sjekker litt, men ikke for å få han til sengs, men for noe mer. Når det gjelder å sjekke med sex som mål, så skjer det bare med fyrer jeg har hatt sex med før/har sex med jevnlig. Selv om jeg vet at jeg kan "få" dem med bare å sende en mld synes jeg det er litt arti å flørte/sjekke opp pånytt når jeg treffer han ute.. :sjarmor:

Ja, i tillegg så liker jeg å bli sjekket opp, men det er ikke bare bare å få til... ;) Må være litt orginalt.....

Endret av Snupplupp
Skrevet

Må jo gå litt begge veier. Flørting er gøy, men hvis man ikke får no' særlig respons, så gidder man ikke mer

Skrevet

både og, jeg kan gjerne være den som sjekker, men setter pris på skikkelig tilbakemelding fra typen.

og har ingen problemer med å bli sjekket opp heller, det er like koselig det.

så en gylden middelvei er det jeg liker best.

Skrevet

Da er det fare for at vi liker samme type menn...  :ler:

Eyhh! Hold dere unna nerdene mine! :frustrert:

Skrevet
Jasså, skal vi sloss?  :twisted:

Sure! Hvordan kg-sloss man? :sjarmor:

Evnt. kan vi dele dem mellom oss. Hvis jeg får alle i Bergen er jeg hæppi. :-D

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Sure! Hvordan kg-sloss man?  :sjarmor:

Evnt. kan vi dele dem mellom oss. Hvis jeg får alle i Bergen er jeg hæppi. :-D

Bah. Jeg er jo bergenser.

Men nå har jeg stukket til København med den stiligste Bergens-nerden av dem alle, så resten kan du ha for deg selv. Og så kan Grønnska ta dem i Oslo ;)

(Jeg har forresten noen kompiser i Bergen du skulle truffet, Quirky :sjenert: )

Gjest splæsj
Skrevet

Hah, hvis dere bor i Bergen, så kan dere sloss, og jeg kan heie. :ler:

Skrevet (endret)
Bah. Jeg er jo bergenser.

Men nå har jeg stukket til København med den stiligste Bergens-nerden av dem alle, så resten kan du ha for deg selv. Og så kan Grønnska ta dem i Oslo ;)

(Jeg har forresten noen kompiser i Bergen du skulle truffet, Quirky  :sjenert:  )

:sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Skjønt akkurat nå ville det vært bedre om du visste om en hybel.. :sjenert: Har du søte nerdekompiser med ledig husrom, kanskje? :ler:

(Se, jeg greide å spore av enda en tråd :sjarmor: )

Endret av quirky
Gjest *Snart medlem*
Skrevet
:sjarmor:  :sjarmor:  :sjarmor:  :sjarmor:  :sjarmor:

Skjønt akkurat nå ville det vært bedre om du visste om en hybel.. :sjenert: Har du søte nerdekompiser med ledig husrom, kanskje? :ler:

:ler:

Min mor eier/bor i det verste nerdehuset av de alle på Nøstet. Hun leier ut til 1) min nerdeeks, 2) min nerdekompis, og 3) nerdekompisens kjæreste. Og min nerdebror bodde der inntil nylig. Jeg har lite lyst til å splitte nerdeeksen min og hans nye dame, for de virker så forelsket, men jeg vet ikke hvor godt forholdet til nerdekompisen og damen hans er.

Så hvis forholdet deres er godt, kan hun flytte inn til ham og du får en hybel, og hvis forholdet deres er dårlig, kan de splittes opp og du kan flytte inn til ham :sjarmor:

Gjest splæsj
Skrevet

Uuuuuuuretttttfææææærdiiiii!!!! :grine: Jeg vil og! :forvirret:

Skrevet
:ler:

Min mor eier/bor i det verste nerdehuset av de alle på Nøstet. Hun leier ut til 1) min nerdeeks, 2) min nerdekompis, og 3) nerdekompisens kjæreste. Og min nerdebror bodde der inntil nylig. Jeg har lite lyst til å splitte nerdeeksen min og hans nye dame, for de virker så forelsket, men jeg vet ikke hvor godt forholdet til nerdekompisen og damen hans er.

Så hvis forholdet deres er godt, kan hun flytte inn til ham og du får en hybel, og hvis forholdet deres er dårlig, kan de splittes opp og du kan flytte inn til ham  :sjarmor:

Utmerket. :sjarmor: Jeg pleier vanligvis ikke å gå inn i samboerskap med vilt fremmede mannfolk sånn helt uten videre, men jeg er a) bostedsløs og b)singel og desperat, så det får gå. :sjarmor:

Med mindre forholdet til dama er bra da (det må du finne ut:D), men da har jeg jo uansett hybel, og kan møte de andre nerdevennene dine. Vi kan ha audition! :ler:

Skrevet
Uuuuuuuretttttfææææærdiiiii!!!!  :grine: Jeg vil og!  :forvirret:

Såså, du finner nok en søt liten nerd i en krok på Mono i løpet av høsten. De som nettopp har ankommet Oslo er spesielt enkle bytter. :sjarmor:

Gjest splæsj
Skrevet

Kanskje det. Bortsett fra at jeg går på garage og john dee, da.

Skrevet

Mener å ha sett skremte nerder i hjørnene deromkring også. :sjarmor:

Gjest splæsj
Skrevet

Ja, når de får øye på meg, pleier de å bli det. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...