Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Skal på Roger Waters konsert i kveld, og jeg har aldri vært på en slik stor konsert før. Er det noe som er lurt å ta med seg. Det blir jo en del timer man må være der.
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Generelt er det lurt å legge igjen kamera hjemme. Drikke får du sikkert kjøpt der inne, det pleier ikke å være lov til å ha med seg flasker. Ellers... gode sko, en genser tilfelle det blir kjølig utover kvelden. En noenlunde tyverisikker veske. Den konserten blir sikkert knallbra
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Enig med Rosin! Måtte bare innom å si at jeg er grisemisunnelig! Du må bare glede deg!!! Har vært på Pink Floyd konsert (uten R.W ) og det var spektakulært, og R.W ER jo Pink Floyd. Dette blir bra, ha en fin kveld!
Wonders Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Ta med ørepropper, slepper du sssusssing i dageshvis etterpå
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 27. juni 2006 #7 Skrevet 27. juni 2006 Konserten ver helt knall den Jeg er kjempefornøyd, men jeg snakket med andre som hadde vært på andre konserter med ham, bla. Norwegian Wood, som syntes at de hadde vært bedre. Men jeg vet jo ikke bedre så for meg var det helt kanon!
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #10 Skrevet 27. juni 2006 Synes konserten var ok, men ikke noe særlig mer. Hvor på Stadion sto du, Freckles? Jeg satt på felt C, og var egentlig litt skuffet over lyden. Jeg synes det ble så grøtete, og ofte vanskelig å høre teksten på sangene. Dessuten ble litt av stemningen ødelagt av et par fulle folk som egentlig ikke hadde noe å gjøre på det alkoholfrie feltet..
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #11 Skrevet 27. juni 2006 Og hvorfor var det ikke storskjermer som viste artistene? Det var jo helt umulig å se noe som helst hvis man satt litt bak på stadion.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 28. juni 2006 #12 Skrevet 28. juni 2006 Helt idiotisk å ikke ha storskjermer. Fryktelig kjedelig å bare stå å se inn i i en masse bakhoder. Vi kom oss lenger frem ganske raskt, og fikk da god oversikt. Men hvis man ønsket å ta seg en øl og bli innegjerdet så hadde man jo ikke sjanse til å komme seg frem. Enig også at lyden ikke var den aller beste.
Scully Skrevet 29. juni 2006 #13 Skrevet 29. juni 2006 Var både på Norwegian Woods og i Stavanger, og jeg synes Stavangerkonserten var hakket bedre - også lydmessig. Men nå skal det jo nevnes at jeg sto helt fresmt begge gangene, og aner ikke hvordan kvaliteten var lengre bak. Jeg er i alle fall storfornøyd, vuderer nå å ta meg en italiatur for å høre han også der :D (elsker Waters og Floyd - ingen over, ingen ved siden)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå