Gjest splæsj Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 ... hvorfor svarer du på dem? Har lagt merke til at de fleste er skrevet av gjester. Tenk om det en gal gjest som samler inn info for å stalke dere? :hår:
Azi Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har kun svart på ett, tror jeg. De andre synes jeg ble litt sånn rar og jeg ble paranoid!
Quirky Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har ikke noe liv for tiden, og spørreundersøkelsene hjelper meg å fordrive noen minutter. Siden jeg er så vanvittig kjedelig for tiden er jeg neppe interessant nok for en stalker, så det bekymrer meg ikke.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Har alltid digget å svare på spørreundersøkelser og tester
Gjest splæsj Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 Kanskje jeg skal begynne med det jeg og, og lyve så det renner.
Quirky Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 Hvorfor ikke noe liv? Er du sykemeldt? ← Nehh, har ferie og fikk ingen av sommerjobbene jeg søkte på, og synes forferdelig synd på meg selv. Så takk for klemmen.
Gjest splæsj Skrevet 26. juni 2006 #8 Skrevet 26. juni 2006 Da er det jo bare å late seg, selv om en ikke akkurat blir rik av det.
Quirky Skrevet 26. juni 2006 #9 Skrevet 26. juni 2006 (endret) Da er det jo bare å late seg, selv om en ikke akkurat blir rik av det. ← Å late seg er kjedelig. Forlate landet snart for å reise rundt i Europa i tre uker, derimot..(se, det er ikke så synd på meg likevel ). Men inntill da er jeg definisjonen på kjedelig. Endret 26. juni 2006 av quirky
Gjest splæsj Skrevet 26. juni 2006 #10 Skrevet 26. juni 2006 Pøh, da synes jeg ikke synd på deg! :-D Interrail? Hvor skal du? Selv skal jeg bare på sykkelferie til danmark (sove i telt og sånn, billig, billig) har ikke råd til noe mer. Men det blir koselig, tror jeg.
Quirky Skrevet 26. juni 2006 #11 Skrevet 26. juni 2006 Pøh, da synes jeg ikke synd på deg! :-D Interrail? Hvor skal du? Selv skal jeg bare på sykkelferie til danmark (sove i telt og sånn, billig, billig) har ikke råd til noe mer. Men det blir koselig, tror jeg. ← Det trenger du egentlig ikke heller. Men sånn rent karrieremessig (fæle,tøffe,mediabransjen)burde jeg ikke hatt et hull på cv'en denne sommeren. Interrail ja, for første gang. Teller dager nå. Sykkelferie i Danmark høres kjempehyggelig ut, da.
Gjest splæsj Skrevet 26. juni 2006 #12 Skrevet 26. juni 2006 Å ja, media du og? Husker VG for et par år siden ba folk om å sende inn reiseskildringer fra sommerferien. Kanskje de har det i år og? Eller du kan starte din egen blogg og skrive der. Sende inn til KG? Slett ikke umulig at de vil ha det. du kan og høre med andre aviser. Skrev reiseskildring for en nettavis jeg da jeg var på interrail, skrev på blokk, og stakk innom intrnettcafeer for å maile det. Fikk ikke betalt, men fikk da noe på trykk, i det minste.
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2006 #13 Skrevet 26. juni 2006 Nei, jeg har ikke svart på de. Jeg gidder heller ikke å lese svarene.
Quirky Skrevet 26. juni 2006 #14 Skrevet 26. juni 2006 Alle de kule jobber (eller håper å få jobbe) innenfor media.. Jeg har vurdert å sende reiseskildringer, kjenner jeg meg selv rett får jeg så mye inspirasjon under reisen at jeg må skrive noe.
Gjest splæsj Skrevet 26. juni 2006 #15 Skrevet 26. juni 2006 Nei, jeg har ikke svart på de. Jeg gidder heller ikke å lese svarene. ← Det er flere av oss, altså.
Gjest splæsj Skrevet 26. juni 2006 #16 Skrevet 26. juni 2006 kjenner jeg meg selv rett får jeg så mye inspirasjon under reisen at jeg må skrive noe. ← Jaaa, jeg vet. Jeg blir lykkelig av å skrive. Seriøst! Når jeg skriver eller leser en bra artikkel, er det akkurat som den søteste musikk. :-D
Quirky Skrevet 26. juni 2006 #17 Skrevet 26. juni 2006 Jaaa, jeg vet. Jeg blir lykkelig av å skrive. Seriøst! Når jeg skriver eller leser en bra artikkel, er det akkurat som den søteste musikk. :-D ← Det er faktisk deiligere enn å vinne en debatt med en idiot på kg mens man spiser smågodt. Og sistnevnte er noe av det deiligste jeg vet.
Arkana Skrevet 26. juni 2006 #18 Skrevet 26. juni 2006 Har alltid digget å svare på spørreundersøkelser og tester ← Jeg også, er med på diverse paneler hvor jeg hele tiden får tilsendt spørreundersøkelser.
Gjest splæsj Skrevet 26. juni 2006 #19 Skrevet 26. juni 2006 Det er faktisk deiligere enn å vinne en debatt med en idiot på kg mens man spiser smågodt. Og sistnevnte er noe av det deiligste jeg vet. ← enig. Du virker så klok at hadde du vært mann, hadde jeg sjekket deg opp.
Quirky Skrevet 26. juni 2006 #20 Skrevet 26. juni 2006 enig. Du virker så klok at hadde du vært mann, hadde jeg sjekket deg opp. ← Og hadde jeg vært mann hadde jeg nok latt meg sjekke opp- jeg er både klok og lett på tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå