Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Jeg ble skikkelig deppa av homsepatruljen i helga - de tok en metal-fyr med langt hår, som spilte i band, og hadde vært i miljøet i maaaange år, og skulle freshe ham opp. Selvsagt klippet de av ham håret (suuuuuuuuukkkk). Og når man spiller i band er det LOV å svette under en konsert. Det er jo naturlig! Tenk at de ville ha ham til å spraye seg med noe deo-greier før han gikk ned til publikum. Ærlig talt, det ville vært turn-off for meg hvis jeg skulle snakke med en musiker etter en konsert, så luktet han parfyme, eller deodorant, eller after shave! :hår: Og tenk at man blir med en metal-fyr hjem, og så finner man duftlys på badet, og en krukke med tørkede strå/planter på soverommet.... Da ville jeg lurt på om eks-dama til fyren ennå ikke var flyttet ut. Accessoires - de mente at for en rockete stil MÅ man ha "bling-bling". Ærlig talt De kledte ham jo som en wannabe-rocker, eller som en ung fyr i et engelsk pop/rock/punk-band som ennå ikke har funnet seg selv. Og en t-skjorte med "new fucking york"?!!! Stakkars, stakkars fyren.... Jeg håper fyren ble med i programmet for å få sponset nye møbler og hvitevarer. Og pælmer bling-bling-stasjet ut av vinduet med en gang homsepatruljen gikk. Og at dette IKKE har noen smitteeffekt på andre metal-gutter. ...og nå er det en mindre langhåret rocker i verden
Wonders Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Brutter er metal-fyr, ut og inn. Han hadde langt hår før, men etter ni år blir det utdatert og slitt. Han klyppet seg veldig kort, hadde litt hårprodukt i det så han ikke så ut som en ulldott. Beholdte masse kule t-trøyer fra konserter og festivaler, har en del stæsh fra Wacken som kopper, krus, armbånd vettu osv, og det er bare kult. Duftelysene og parfymen er det dama hans som står for. Godlukt bruker han visst kun med henne haha Han har påkostet seg en del fete bukser, denim så vel som 'militærbukser' med fete lommer, og kilt hahaha, noen nye sko og boots(var lei militær bootsa) og noen tøffe jakker. Beltene er av kraftig skinn og har kule motiv foran. Han er skikkelig kul, med en persjonlig stil hvor hen er komfortabel. Unge nybegynnere hiver seg vel ikke etter stilen som homsene dyttet på han stakkars tv-gutten håper jeg !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå