Snupplupp Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Hei, hvordan får jeg laget meg en dagbok? Legger jeg bare inn ett nytt emne under dagbok - innenfor bokstavene til brukernavnet mitt?
Snupplupp Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2006 Fikk til.. Lurte også på hvordan jeg får link til dagboken i signaturen min? Lurte på så mye jeg...
wind-up bird Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Fikk til.. Lurte også på hvordan jeg får link til dagboken i signaturen min? Lurte på så mye jeg... ← Bra at du fikk det til! Det står i den posten jeg linket til hvordan man lager link i signaturen også, Linke til dagboka i signaturen Når du har laget dagboken kopierer du adressen i adressefeltet og limer den inn i signaturfeltet i profilen din. Så setter du "" etter. Skriv så navnet til dagboken og avslutt med "". Alt sammen uten mellomrom. Eks.: Min dagbok Klikk "OK". Har du gjort det riktig vil du ha "Min dagbok" som en klikkbar knapp i signaturen din Foreslår at du leser gjennom den posten, for der står det mye lurt. Også kan du spørre mer spesifikt her om det er noe du ikke skjønner! Lykke til med dagboken
Snupplupp Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2006 Tusen takk for hjelpen wind-up bird, du er en knupp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå