Rioja Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Da har jeg kuttet ut p-pillen, og skal i gang med forsøk på nr. 2! Forrige gang sluttet jeg på pillen i august, og ble gravid i november, så jeg håper det klaffer like fort denne gangen også Har verdens nydeligste datter født august -04, så jeg synes det passer godt å få en baby igjen nå
Catrine Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 Lykke til, håper det klaffer raskt for dere denne gangen også
Rannva Skrevet 30. juni 2006 #7 Skrevet 30. juni 2006 Lykke til Rioja!! *sender masse babystøv* (Viss du blir sykemeldt denne gangen også, kan du ta med deg vesla på besøk hit, så kan vi tråle kafeene. Har ledig gjesterom. )
Rioja Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 3. juli 2006 Takk for alle hilsninger jenter! Det er vel bare å stå på (Viss du blir sykemeldt denne gangen også, kan du ta med deg vesla på besøk hit, så kan vi tråle kafeene. Har ledig gjesterom. ) ← Jeg satser på å være frisk og rask denne gangen, men det hadde vært kjempekoselig og besøke dere! I'll let U know...
Gjest Monana Skrevet 8. juli 2006 #11 Skrevet 8. juli 2006 Lykke til, Rioja! Håper storken kommer fort på besøk til dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå