Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 for ca ei uke siden møtte jeg en fin fyr på fest, og vi snakket masse sammen. Han sa til vennina mi at han likte meg godt. Ei uke etter møttes vi igjen, og det sa bare pang. Vi var sammen hele kvelden og han sa han bynte å bli forelska i meg. Han ble med meg hjem og det gikk som det måtte gå. Etterpå sa han mye at han håpte vi kunne bli sammen og slike ting. Nå to dager etter fikk jeg ei melding fra han om hvordan går det? jeg sendte tilbake og sa at jeg ville møte ham igjen. Han skrev da tilbake og sa at han ville møte meg igjen også. Men så skrev han ikke noe mer. SÅ nå nettopp sendte jeg ei medling til ham og spurte om han ville komme på besøk til meg i morgen kveld. Han skrev at ja han ville gjerne møte meg igjen, men ikke no mer. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro jeg. Er han bare redd for å ta initiativ eller hva? var det dumt av meg å være så frempå eller hva?
Gjest splæsj Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Han skrev jo at han ville møte deg igjen. Nå sitter han sikkert og lurer på hvorfor han ikke har fått svar. Send en melding hvor du skriver noe sånt som: "Flott, hva med 20.00-tiden?"
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Var jo litt rart at han skrev at det ikke skulle bli noe mer da. Han sa jo at han begynte å bli forelska i deg. Hadde jaggu spurt hvorfor jeg.
Gjest 1111 Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 Var jo litt rart at han skrev at det ikke skulle bli noe mer da. Han sa jo at han begynte å bli forelska i deg. Hadde jaggu spurt hvorfor jeg. ← Slik jeg oppfattet det så skrev han aldri ordene "men ikke noe mer", men han sendte en melding og skrev ikke noe mer i den meldingen. Ellers enig med Green Sky.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Slik jeg oppfattet det så skrev han aldri ordene "men ikke noe mer", men han sendte en melding og skrev ikke noe mer i den meldingen. Ellers enig med Green Sky. Sånn tolket jeg den: Han skrev (at): ja han ville gjerne møte meg igjen, men ikke no mer. At han faktisk skrev at de kunne møtes, men at han ikke ville noe mer (kanskje han mente at han f.eks ikke vil ha sex igjen akkurat den kvelden. at han heller vil ta det med ro, snakke og bli kjent med TS i første omgang)
Gjest Cristoph Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 nei det var du ikke. han har kanskje fått kalde føtter eller noe da? merkelig oppførsel.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 Kanskje han ikke er av typen som liker å skrive sms'er og dermed svarer i korte setninger og uklart? Syns du bare skal si f.eks i 20-tiden jeg og så må han jo ringe eller gi deg beskjed dersom det ikke passer?
Quirky Skrevet 26. juni 2006 #8 Skrevet 26. juni 2006 Kanskje han ikke er av typen som liker å skrive sms'er og dermed svarer i korte setninger og uklart? Syns du bare skal si f.eks i 20-tiden jeg og så må han jo ringe eller gi deg beskjed dersom det ikke passer? ← Jepp. Noen gutter skriver romantiske, dampende meldinger i 4 deler, andre skriver knapt mer enn "ja" og "nei". Å analysere ting utifra tekstmeldinger blir ofte bare tull. Jeg forsto også meldingen som at han skrev at de kunne møtes, og så ikke skrev noe mer..så nå håper jeg at TS kommer og klarer opp i dette. *nyskjerrig*
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #10 Skrevet 26. juni 2006 hei, ts her! riktig at han skrev at han ville møte meg, men han skrev ikke ordene ``men ikke no mer``. Han skrev bare ikke noe mer etter at han skrev at han ville møte meg. Mulig jeg var litt uklar, skriver så kjapt og leser ikke over etterpå.. men nå skal vi altså møtes, han skrev nettopp ei melding om at han gledet seg til vi skulle møtes. Så nå skal jeg snakke med han , istedet for å tolke alt for mye ut i fra noen meldinger!
Viviwoom Skrevet 26. juni 2006 #11 Skrevet 26. juni 2006 Han venter vel sikkert på at du skal foreslå noe, da
Gjest splæsj Skrevet 26. juni 2006 #12 Skrevet 26. juni 2006 men nå skal vi altså møtes, han skrev nettopp ei melding om at han gledet seg til vi skulle møtes. Så nå skal jeg snakke med han , istedet for å tolke alt for mye ut i fra noen meldinger! ← Ja, der ser du! Av og til tror jeg vi jenter/kvinner må slutte å analysere så mye, og heller tenke litt mer som menn.
aline Skrevet 26. juni 2006 #13 Skrevet 26. juni 2006 godt å møtes tror jeg, da får man en mye bedre kommunikasjon en over sms. det ER lett å tolke og feiltolke meldinger, spesiellt så lenge man ikke kjenner hverandre allerede. lykke til med møtet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå