Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg så at de solgte dette i en butikk på undertøysavdelingen. De hang sammen med vaskeposer og slikt. Jeg har aldri tenkt på at det finnes en gang.

Bruker dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har aldri hørt om det før nå jeg.. trodde dem brukte teip eller noe..

Gjest Gjest
Skrevet

Brystvortene viser jo godt gjennom tettsittende t-skjorter. Jeg har i grunnen aldri tenkt noe over det før jeg så at de solgte det.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg så dem hos Lindex.

Men er det egentlig så ille om brystvorter viser litt gjennom en t-skjorte?

Skrevet

Aldri hørt om! Hvis brystvortene mine synes gjennom bh, singlet og genser (som er litt standard her i gården) så får de bare gjøre det. Er jeg på byen og har på meg litt mindre, så er det bare bonus hvis de synes. Har jeg fått beskjed om fra diverse kompiser. :ler:

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg aldri hørt om en gang, kommer nok ikke til å skaffe meg noen heller, har ikke det behovet.

Skrevet

Har aldri hørt om det før .. men fant reklame for det her - litt nede på høyre side, men tror ikke det er noe jeg kommer til å investere i gitt.

Gjest gjest1
Skrevet
Aldri hørt om! Hvis brystvortene mine synes gjennom bh, singlet og genser (som er litt standard her i gården) så får de bare gjøre det. Er jeg på byen og har på meg litt mindre, så er det bare bonus hvis de synes. Har jeg fått beskjed om fra diverse kompiser.  :ler:

:Nikke:

Gjest gjesta
Skrevet

Brystvorteskjulere er ganske populære i USA, for der er det omtrent dødssynd å vise brystvortene. I Norge skjønner ikke jeg hva som er vitsen med å bruke det.

Skrevet

Jeg kommer aldri til å bruke slike, da jeg alltid bruker BH, uansett.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg så en dame som gikk med en heller gjennomsiktig hvit tunika. Hun brukte tydeligvis slike, fordi det så ut som om hun ikke hadde brystvorter i det hele tatt. Så litt alien-aktig ut spør du meg.

Gjest gjesta
Skrevet (endret)
Men er det egentlig så ille om brystvorter viser litt gjennom en t-skjorte?

Det er selvfølgelig ikke ille! Men for min del kan de to jeg er utstyrt med være for fremtredende. Det er noe med den naturlige formen på dem, som gjør at de er svært synlige og stikker veldig ut... Hjelper ikke med vanlige bh-er for å skjule dette fenomenet her i gården. Jeg skal med andre ord sjekke dette nærmere ut.

Endret av Sprilla
Skrevet

Jøss, så slike finnes altså!?

...og siden jeg ikke har hørt om det i løpet av mine 30 år, så ser jeg ikke at behovet ble noe større nå for å anskaffe meg det!!

Gjest gjest1
Skrevet

Hvis jeg må bruke et plagg uten bh til en dag, skal jeg få med det. Piercingene får meg til å se ut som jeg har 6 nippels nå ;D

Gjest Gjest_kimmi_*
Skrevet

Kan bare si det samme som Sprilla. Jeg har stoore brystvorter og det er noen ganger jeg syns de ser ille ut om det viser gjennom toppen jeg bruker. Skal sjekke ut disse dingsene ja.

Skrevet
Det er selvfølgelig ikke ille! Men for min del kan de to jeg er utstyrt med være for fremtredende. Det er noe med den naturlige formen på dem, som gjør at de er svært synlige og stikker veldig ut... Hjelper ikke med vanlige bh-er for å skjule dette fenomenet her i gården. Jeg skal med andre ord sjekke dette nærmere ut.

har samme problemet, selv om det kanskje ikke ses på som problem for andre.

når jeg til tross for bh og helt vanlig topp (altså ikke verken tynn eller gjennomsiktig) viser det så godt at jeg får kommentarer, så har jeg vel innsett at det kunne vært kjekt å skjule det iblant.

synes ikke det nødvnedigvis er kult å få kommentarer i hverdagen som "jasså, fryser'u?" med ett lite flir etterpå....

de kan jo faktisk bli stive i hytt og pine uten at det har med verken kulde, kåthet eller noe slikt å gjøre.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg husker jeg kjøpte noen slike til min tidligere sambo- venninne da hun hadde et stort "ståpupp problem" :ler:

Hun var ganske så fornøyd med dem og bruker de fast fortsatt (ca tre år siden jeg kjøpte det til henne)

Jeg har ikke noe problem med at brystvortene mine vises, så jeg bruker dem ikke ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...