Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. juni 2006 #1 Del Skrevet 25. juni 2006 uff jeg har et gulnet paneltak pluss en vegg i stua, som jeg kunne tenke meg og gjøre noe med, men vet ikke helt hvordan? Har ikke lyst til å male det , men lysne det litt , så det ser mest naturlig ut, ikke for hvitt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 25. juni 2006 #2 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Moren min malte mye gulnet furu hjemme med en sånn egen type lakk som får det til å se kanskje litt lutet ut. Mye lysere og penere nå syns jeg. Tror kanskje det het noe sånt som panellakk og fargen var antikkhvit. Fant en link med noen bilder: http://www.ifi.no/main.jsp?content=/doc/Fa...l_misfarget.htm Endret 25. juni 2006 av wind-up bird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gus Skrevet 25. juni 2006 #3 Del Skrevet 25. juni 2006 Da må du lute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 25. juni 2006 #4 Del Skrevet 25. juni 2006 Vi har nettopp slipt ned mørkegule tregulv. Malte to strøk med hvit panellakk, og tre lag lakk oppå der. Gulvet før: Gulvet etter: Panellakken vi brukte fungerer best på ubehandlet treverk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. juni 2006 #5 Del Skrevet 25. juni 2006 Tremax, om det fremdeles eksisterer. Inneholder blekemiddel, klorin eller noe liknende. Foreldrene mine brukte det på panel, og det ble lyst og fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå