Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noe av det verste jeg vet er brød smuler, enten de er våte ellr tørre.. når jeg vasker brødfjølen og får smulene mellom fingrene.. æsj! og det verste er når jeg tar en tugge av det nye ferske brødet jeg har kjøpt og kjenner at jeg har fått en tørr brødsmule. da får jeg pænic og spytter ut..

og når brødet har ligget en dag eller to, da tørr jeg ikke smake en gang, redd for at det skal smake pyton, selv om det ikke gjør det innbiller jeg meg det..

tror jeg kunne skrevet en hel bok om alt jeg ikke liker.. hva syns du er det verste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og sure kjøkken tuer!!!! æsj

Skrevet

Møkkete kluter, møkkete kjøkkenbenker og bad i det hele tatt, fluer, katter, møkk under neglene på folk, folk med fett hår, folk som ser på maten når de spiser (det ser grådig ut), folk med svetteringer, sur melk, våte sko...

Gjest gjesta
Skrevet

Folk som tygger på tannbørstebusten eller vanter så man kan høre det knaser. Folk som spiser sine egne buser. Sure kluter. Lukten av råtne egg. Ånden til folk med hull i tennene/elendig munnhygiene. Lukten av døde dyr som ligger og råtner i varmen. Lukten av søppel i varmen. Lukten av gamle rekerester.

Gjest Hilde79
Skrevet

Tette sluk, slim av alle slag, sette seg ned ved en busk i en park og kjenne at det stinker PISS, t-banestasjonen på Carl Berner, kakerlakker, skittent bad og kjøkken, folk som alltid lukter svette og ikke pleier huden sin, generell urenslighet rett og slett, snerk og skorper på varm mat!

Gjest Tanita
Skrevet (endret)

å se folk som snyter seg! Usj...

Endret av Tanita
Skrevet

Dasslukta etter en skikkelig fylle ruke :frustrert:

God damn!

*går til innkjøp av gassmaske*

Skrevet

Kviser full av gul/hvit gugge... æsj..

Stinkende kjøkkenkluter

Tyggis under stoler

Folk som ikke vasker seg på hendene etter do-besøk

Dame bak disken i dagligvareforretning som slimhoster i hendene sine, for så å ta i varene dine.

Gjest Gjest
Skrevet

*busepilling

*slafsing og smatting

*møkkete bad

*møkkete kjøkken

*ingen håndvask etter dobesøk

*lange negler med masse møkk under

*samme som over som lager mat

*folk som tar i penger for så å gå rett på pizzadeigen

*spytting, da spesiellt skikkelige klyser

*tåfislukt

Gjest Gjest
Skrevet
å se folk som snyter seg! Usj...

især mannfolk som bare setter fingeren på nesen og blåser ut på bakken og deretter bryker tommel og pekefinger som en klype og "tørker seg". Jækk..... skikkelig turnoff

Skrevet

Det verste av alt er folk som ikke vasker hendene sine::

-I Dusjsituasjon.

-Etter Toalettbesøk

-Etter å ha pellet på/i nese og kviser, klødd seg i rævva osv.

Dersom det skjer og de behandler mat eller bare tar på den, da er ikke jeg sulten lenger! :grine:

Overfylt søppel slik at det ramler utenfor.

Jeg har nok litt fobi når det gjelder å spise mat som andre har laget.

Prøver å komme unna med å si at jeg ikke er sulten, og restauranter går jeg bare på dersom jeg vet at kjøkkenrutinene er bra.

Sliter litt når jeg er på ferie, og må ta meg sammen. Tar av mange kilo hver gang.

Jeg har aldri opplevd å legge på meg i feriesituasjoner. :tristbla:

Gjest King James
Skrevet

folk med fingeren i eller rundt munnen.

Skrevet

*Uhygiene

*Føtter

*lukta av gammel fisk, reker og egentlig generelt mat... :kvalm:

*Måker

*folk som lukter av 5 kilo nille parfyme og gammel svette å klager over at jeg tar en røyk!!! :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...