Gjest gjesta Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 så var tiden med all planlegging forbi...... nå er vi GIFT ....... tenk all den tiden med full planlegging og søvnløse netter .. og plutselig er den over... det var en fantastisk dag...... det må ha vært en av mine aller aller beste dager....( men de aller fineste dagene var når jeg fødte våres 2 barn) begynte med å være hos frisøren kl 10:30 å fikk satt opp håret og mye dill dall før diademe og sløret kom på plass,,, så kom kjolen på og jeg følte meg som en askepott..... herregud så skjønt om jeg får lov å si det selv....... vi skulle være i kirken kl 5 på 4........ jeg og brudepikene ventet spent på brudesvennen som kom akkuratt på tiden da han hadde glemt ringene og måtte tilbake igjen til bilen... så stod vi i kirka sammen med min far som skulle følge meg opp... det gikk utrolig flott helt til klokkene begynte å plinge og musikken spilte.... jeg ble så nervøs.. skalv som et aspeløv .... det var helt grusomt.... men endelig var vi fremme ved alteret og da jeg fikk satt meg ned ble alt myyye bedre.... så var kirken slutt og vi fikk drømme turen vår med hest og vogn..... herrefred så gøy det var.. og så nydelig pyntet vognen var... så gikk det til fotografen hvor vi fik tatt noen bilder ute og noen inne..... fikk til og med regn i sløret .. og det skal vist bringe lykke..... så bare det rett til festlokalet... og alt var bare supert.... god mat . flotte gjester og ikke minst flott fest.... rett og slett en drømmefest ......... og da vi var hjemme igjen ca 03:30 og fikk pelt ut alle hårnålene i håret mitt så ble vi sittende å tenke på hvor synd dagen allerede var over... men har heldigvis masse bilder/filmer og minner om dagen... så den vil alle være hos oss... morgene etter fikk jeg morgengave... et utrolig flott gullkjede.... jeg må bare ha fått verdens beste mann..... lykke til dere andre osm gifter dere,,, håper dere får en fantastisk flott dag..... til alle
Gjest gjesta Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Åhh!!! gratulerer! så morro! ønsker dere alt godt framover:) Klem
Gjest gjesta Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Åhh!!! gratulerer! så morro! ønsker dere alt godt framover:) Klem ← takk
Gjest Cosmic Girl Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Gratulerer så masse! Ønsker deg og din mann alt godt i livet deres sammen
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #6 Skrevet 25. juni 2006 Gratulerer! Men husk også at det er nå problemene starter. Du vil bli misfornøyd, mannen vil bli utro og barna maser, i tillegg til økonomi og alt dobbeltslit. Koner legger på seg og mannen går lei av anstrengelsene deres. Men lykke til! :enig_anim:
Gjest gjesta Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 Gratulerer! Men husk også at det er nå problemene starter. Du vil bli misfornøyd, mannen vil bli utro og barna maser, i tillegg til økonomi og alt dobbeltslit. Koner legger på seg og mannen går lei av anstrengelsene deres. Men lykke til! :enig_anim: ← hmm ........nå har vi vært samboere i 8 år og har 2 flotte barn.. så hvorofor skulle vi plutselig bli misfornøyd? og hvorofr skulle han plutselig bli utro? og barna blir vel ikke mer masete selv om man har giftet seg og økonomien er vel som vanlig....? kankje du har opplevd alt dette.... men ikke tro at allle vil følge i " dine spor " selv om jeg har født 2 barn så er det jo klart at man legger på seg litt... men til trøst for meg så har min mann oxo lagt på seg UTEN å ha gått gravid og født..... så vi satser på et enda bedre forhold nå som nygift etter å ha fått gode tips av prest om hva en bør gjøre om problemre oppstår.... men takk for lykke ønsking... dettte vet vi vil gå bra...............
Gjest gjesta Skrevet 26. juni 2006 #8 Skrevet 26. juni 2006 takk for gratulasjoner og lykke ønsker gled dere.. det er en opplevelse....
marsy Skrevet 26. juni 2006 #9 Skrevet 26. juni 2006 Gratulerer! Men husk også at det er nå problemene starter. Du vil bli misfornøyd, mannen vil bli utro og barna maser, i tillegg til økonomi og alt dobbeltslit. Koner legger på seg og mannen går lei av anstrengelsene deres. Men lykke til! :enig_anim: ← for et utrolig dumt innlegg!!! -------------- gratulerer så mye som nygift laika77, håper dere får et herlig ekteskap!
Gjest Litjtuppa ii Skrevet 26. juni 2006 #12 Skrevet 26. juni 2006 Gratulerer så mye!! Har du bilder vi kan se?
Gjest Markblomsten Skrevet 26. juni 2006 #13 Skrevet 26. juni 2006 Gratulerer så my! Høres ut som dagen ble akkurat slik dere ønsket
Gjest gjesta Skrevet 26. juni 2006 #14 Skrevet 26. juni 2006 Gratulerer så mye!! Har du bilder vi kan se? ← [/quot har masse bilder ja... men tror ikke det er lov å legge ut bilder...
Gjest gjesta Skrevet 26. juni 2006 #15 Skrevet 26. juni 2006 Gratulerer så my! Høres ut som dagen ble akkurat slik dere ønsket ← ja det var en drømmedag.... kunne gjerne tatt den igjen ( bare jeg slapp å gå opp kirkegulvet enda en gang) klem
kitekatt Skrevet 26. juni 2006 #16 Skrevet 26. juni 2006 Gratulerer!!! Vil gjerne se bilder om du har? Kjenner meg så igjen i det du sier om at du skalv som et apseløv når klokkene ringte og du gikk inn. Samme her..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå