Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Noen som vet om noen billige og bra hoteller i Stockholm som de kan anbefale ? Gjerne at det ikke er så langt fra byen heller.
Arwen Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Hvor billig må det være? Vi lå i ett midt i byen sist vi var der, mener det kostet 1000,- natta. Var veldig fornøyd
Gjest Cosmic Girl Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Vi bodde på et kjempesjarmerende hotell midt i smørøyet, synes vi. Noen minutter å gå frem og tilbake, og det lå i tillegg rett ved en kjempefin park. Tror det het Hotell Strindberg
Gjest reiseglad Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Prøv Zinkensdamm. Hvis du vil bo billig, bor du på vandrerhjemmet, vil du betale litt mer, er der dobbeltrom med frokost, vanlig hotellstandard. Restaurant hvor du kan kjøpe middag, eller felleskjøkken hvor du kan koke selv.... (pass på, jeg har sett de har vasket turstøvlene i kjøkkenvasken der....) Like ved en flott park, ca. 5 min. å gå fra T-banestasjonen, ca. 10 min. fra gamla stan med banen.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Vi bodde på Rica hotell Kungsgatan. Det lå så sentralt som man kan få det; på hjørnet mellom Kungsgatan og Drottninggatan, over et kjøpesenter som het PUB. Akkurat midt i sentrum. Men det var lydisolert, så jeg hørte ingenting selv om det var folksomt utenfor. Sov som en stein! Rimelig var det også!
Sin Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Har også bodd på Rica Kungsgatan., veldig fornøyd med hotellet og beliggenheten. Hotellet tilbyr frokost på rommet, og det kan nok være lurt å bestille, syyyk kø til frokostsalen da vi var der i sommer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå