Angelfairy Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 hei sann... da melder jeg meg inn her... jeg og gubben gjorde det slutt igår. det gikk veldig greit, men er blitt enige om at vi skal forbli venner. og godt er det, for jeg er jo så glad i han, selv om han har vært en drittsekk.. Han har endelig innrømt at han har et alkohol problem, og er villig til å møte opp på AA og fullføre det.. og det håper jeg at han gjør. samt å holde på jobben sin.. han fortjener å ha det er bra, selv om ting er som de er... vel, da må jeg bare finne ut hvordan singel-livet skal være.. har nesten glemt det jeg... er jo tross alt nesten 3 år siden jeg var singel.... det blir veldig vanskelig i starten det vet jeg.. og jeg har det veldig vanskelig nå... og jeg håper det går over snart... så vi får se hva som skjer... går det ikke så går det ikke, men jeg må jo bare prøve , samt å være en sterk person.... og DET skal jeg klare!
Gjest Chantal Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Det er ikke så ille å være singel forstår du. Pass deg. Du blir fort nok vant til det.
Titti72 Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Du har gjort et godt valg. *lister meg ut igjen*
Snupplupp Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Du skal se at det blir lettere og lettere for hver dag, snart skjønner du ikke hvorfor du giddet å være i et forhold engang..(farlig farlig)...
Viviwoom Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Er nok litt skummelt å være singel i begynnelsen, når man har vært sammen med noen lenge. Men det går seg til. Er slett ikke så verst å være singel, egentlig, nei
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 Tror det er sunt for deg å være singel en stund jeg nå AngelFairy...finne igjen det som er deg. Ikke bare Angel som en del av et par - et par som sliter. Du må tenke fremover nå. Tenk deg to år frem i tid. Hvordan er situasjonen din om to år, hvis du tar han tilbake? Akkurat som i dag antakeligvis, folk forandrer seg nemlig helst ikke. Og hvordan er situasjonen din om to år hvis du ikke tar han tilbake? Da har du kanskje en annen kjæreste, en som er voksen og tar ansvar, og som vil DITT beste og ikke bare sitt eget. De to årene går uansett, det spørs bare på deg selv hva du vil ha ut av den tiden... og tiden etterpå. Lykke til snuppa Og det er faktisk helt toppers å være singel. Du trenger ikke å ta hensyn og forklare deg i hytt og tåke. Du gjør som DU vil. Du kan henge i dumpa så mye du gidder uten at noen blir sur, f.eks.
Gjest Gjesten Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 Deilig å vere singel når du har det bra, og så suge det når du er deppa... Men som regel har ein det jo bra, så stort sett er det heilt fint
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2006 #8 Skrevet 26. juni 2006 Jøss jeg visste ikke at det fantes et slikt forum en gang her på KG men da melder jeg meg også inn her!Hei alle sammen hilsen Sissi
Gjest Skya Skrevet 27. juni 2006 #9 Skrevet 27. juni 2006 Heihei Af! Velkommen i klubben! Tror det er sunt for deg å være singel en stund jeg nå AngelFairy...finne igjen det som er deg. Ikke bare Angel som en del av et par - et par som sliter. Du må tenke fremover nå. Tenk deg to år frem i tid. Hvordan er situasjonen din om to år, hvis du tar han tilbake? Akkurat som i dag antakeligvis, folk forandrer seg nemlig helst ikke. Og hvordan er situasjonen din om to år hvis du ikke tar han tilbake? Da har du kanskje en annen kjæreste, en som er voksen og tar ansvar, og som vil DITT beste og ikke bare sitt eget. De to årene går uansett, det spørs bare på deg selv hva du vil ha ut av den tiden... og tiden etterpå. Lykke til snuppa Og det er faktisk helt toppers å være singel. Du trenger ikke å ta hensyn og forklare deg i hytt og tåke. Du gjør som DU vil. Du kan henge i dumpa så mye du gidder uten at noen blir sur, f.eks. ← Og så sier Mysan det så bra, så jeg signerer denne jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå