Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har kjøpt dansematte. Noen andre som har brukt det som en form for trening? Det står på matta at man ikke skal bruke sko på den. Ødelegges den om man har på joggesko? Hvordan fester man den godt i gulvet så den ikke sklir?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde de hadde sånne duppeditter under som man kunne feste dem med?

Det med sko, har kanskje noe med slitasje å gjøre. Den kan vel gå istykker hvis du bruker sko på den :forvirret:

Skrevet

Jeg har dansematte, har brukt den mest for moro skyld, men jammen er det god trening også når man begynner å bli mer avansert. Og kjempegøy!

Jeg pleier å danse barfot, for jeg syns det er mest behagelig. Og jeg har ikke noe å feste den med under, det hender den sklir litt av og til, men det er egentlig ikke noe problem. Det går sikkert an å legge litt anti-skli under, sånn som man fester under tepper for at de ikke skal skli.

Gjest Gjest
Skrevet

Det fulgte med noen klistregreier for å ha under, men der er det lim på begge sider så jeg har ikke særlig lyst til å klistre den fast i parketten. Sklimatte var lurt.

Siden jeg skal bruke den som trening, tenkte jeg det ville være bedre med sko for å støtte opp anklene. Andre med erfaring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...