Gå til innhold

invitasjon til 30års dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo fyller 30 neste mnd. og jeg skal invitere til fest. Er superdårlig på å formulere meg, så kanskje noen her vil hjelpe meg litt med hva jeg skal skrive?

Planen er å servere noe så enkelt som reker, så slipper jeg å stresse med å lage noe varmt. Og mer har vi ikke planlagt. Bør sende ut invitasjoner snart, men vil gjerne sende en som ikke er så "kjedelig". Forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo prøve og hjelpe litt....

f.eks.

Som tiden går, navn blir alt 30 år

Og det vil vi feire dag/dato.

Ta med masse godt humør.

Enkel servering

Du må formulere det slik det passer deg. Og kanskje skrive hvis dere holder drikke til maten, og at de evt må holde "festdrikke" selv.

Håper du fikk noen ideer nå ;)

Lykke til :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Hva med å gjøre invitasjonen spennende i utformingen, og ikke i innholdet? Skriv en enkel tekst med de nødvendigste opplysningene, men legg litt ekstra i å pynte eller dekorere invitasjonen.

Skrevet
Hva med å gjøre invitasjonen spennende i utformingen, og ikke i innholdet? Skriv en enkel tekst med de nødvendigste opplysningene, men legg litt ekstra i å pynte eller dekorere invitasjonen.

Det kan jeg kanskje prøve, men har elendig!! fantasi.

Er vel enklest å lage den på data, men har bare word, og det er jo ikke et så rasende festlig program akkurat.. Noen forslag til utforming??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...