Gjest musa Skrevet 19. desember 2002 #1 Del Skrevet 19. desember 2002 Klikketiklikk! Husk klikkekampanjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 19. desember 2002 #2 Del Skrevet 19. desember 2002 Det gjør jeg stadig vekk. flink jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilvi Skrevet 20. desember 2002 #3 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg er ny her, men jeg regner med at klikkekampanje gjelder å klikke på annonsene? Skal forsøke å huske det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ola Skrevet 20. desember 2002 #4 Del Skrevet 20. desember 2002 Tviler på om annonsørene blir så glade for å få disse klikkene. Det er salg de lever av - ikke organisert klikking. Da er det bedre at dere kjøper noe av det som er tilsalg her på siden (i erotisk shop fek.s). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ola Skrevet 20. desember 2002 #5 Del Skrevet 20. desember 2002 vedr. erotisk shop - jeg for min del foretrekker ekte saker!!!! ho, ho, ho !!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trudi Skrevet 20. desember 2002 #6 Del Skrevet 20. desember 2002 Ola, Jeg tror en del annonsører vil ha klikk, og at KG får betaling for antall ganger vi klikker. Det er jo viktig for Gry (red) å få penger til driften :-) En del annonsører har dessuten ikke produkter å selge, men ønsker registreringer, som for eksempel Whiskas her oppe på siden, der kan man registrere seg. (Vet ikke om det gir KG penger altså, men) Eller, det er selvsagt fint å handle i KGs butikker, men det blir jo en ganske mye større utgift for oss enn å klikke litt. Derfor - klikk, synes jeg. Jeg tror Gry (red) en gang sa at om alle hadde klikket en gang hver gang vi var her ville driften bli sikret. Men etter det har jo Gry kjøpt aksjene tilbake så diriften ER kanskke sikret, eller? Vel, jeg klikker i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå