Gjest Gjest_Dolly_* Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Jeg er så møkka lei denne internett forkortelses dritten. HEF bryllyp? WTF?! Ok, greit at dette forumet er fullt av intuitive, karriærekvinner som nettopp har slukt da vinci koden og føler seg inspirert til å mekke noen koselige anagramm-passord slik de fikser maten på kjøkkenet. Men herregud lissom, hold dere til det dere kan! Allikevel, når vi først er inne på temaet, kan dere kanskje fortelle meg hva hva HEF dritten står for... UTEN denne overlegene dritten imellom. Noen som er kapable til dette?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Jeg er så møkka lei denne internett forkortelses dritten. HEF bryllyp? WTF?! ← Jeg måtte bare
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 Det er nok best at du holder deg unna "prøvere og ufrivillig barnløse", for din egen sikkerhets skyld. Er redd for at du vil selvantenne hvis du ser alle forkortelsene der. Bare et tips.
Mrs. K Skrevet 26. juni 2006 #8 Skrevet 26. juni 2006 TS, du er helt på bærtur Her kan du lese om hva HEF (det kaller de seg selv) står for.
nygarda Skrevet 27. juni 2006 #9 Skrevet 27. juni 2006 http://www.fuckinggoogleit.com/ ← Denne var sinnsykt bra!
Saeria Skrevet 27. juni 2006 #10 Skrevet 27. juni 2006 Jeg måtte bare ← Denne var sinnsykt bra! ← Enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå