Gå til innhold

ENDELIG -snart juleferie!!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Sitter her på min siste dag før juleferien - om under et døgn er jeg hjemme og kan begynne min nesten TO uker lange juleferie! Har bare hatt 8 dager ferie totalt i år, så det skal bli godt ja...så med andre ord:

JEG GLEDER MEG TIL JULEFERIE! GOD JUL OG GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EEEEENIG!!! I MORGEN KAN JEG TA FATT PÅ MIN JULEFERIE OGSÅ!! GLEDER MEG VANVITTIG MYE!!

SÅ GOD JUL OG GODT NYTT ÅR TIL ALLE SAMMEN!! :nisse:

Skrevet

Kan bare slutte meg til dere; gleder meg vanvittig til juleferien begynner i morgen! Lørdag reiser vi til familien - har ikke sett dem siden i sommer - det skal bli sååå kos!

gleder meg, gleder meg, gleder meg...

:D :D :D

Skrevet

Gleder meg også til alle fridagene.

Skårer i gleden er jo at det blir mye frem og tilbake.

Skal jobbe alle disse "inneklemte" dustedagene. Kunne hatt nesten 2 uker ferie uten å ta fri mer enn 4-5 dager. Men så skulle jo alle andre ha fri da..

Deilig blir det uansett med fri og fri og fri!

Skrevet

Me too, me too!

Bare 6 timer igjen så er det fri helt til 6 januar. Det blir ubeskrivelig deilig etter en skikkelig dritthøst på jobben.

God jul til alle sammen på KG.

Skrevet

Har ikke fri før etter 12.00 på mandag jeg.. og skal jobbe på fredag 3. juledag.. men det er greit for 30 januar drar vi en uke til syden!! :hoppe:

Frk. Busybody :nisse:

Skrevet

Nedtelling av timer her ja.......... :P

og nå er det 11 timer igjen å jobbe.... JIPPI!

Skal bli kjempedeilig med 13 dager ferie ja...

ØNSKER DERE ALLE EN RIKTIG GOD JUL!

Klem til alle! :P

Skrevet

Eg har ferie no eg, var ferdig med siste eksamen for ca ein time sidan.

:D :D

:) Herlig !!! :smile:

GOD JUL ALLE SAMAN !! :nisse:

Skrevet

I morgen kl 15.30 LØPER jeg ut dørene og kommer ikke tilbake før 6. jan. deilig :hoho:

GOD JUL ALLE SAMMEN :nisse:

Skrevet

Juleferien begynner i skrivende stund - er på vei hjem til Jul!!! Juhuuuuu!

Skrevet

Nuh er min juleferie startet! Yahoo! :-)

God Jul folks!

Skrevet

Juhuu... siste eksamen i morgen og så skal jeg hjem til foreldrene mine og alle søskenene mine!!! Og ikke minst alle vennene mine hjemme!!!Gleder meg stort!!! Det skal bli så utrolig godt med juleferie!!!

suzie

Skrevet

Hmm... I kveld skal det pakkes til den store gullmedaljen, i morgen skal ungen ha avslutning på skola, så er det rett hjem, skifte, spise og avgårde med drosja.

Gleder meg? Joda, det gjør jeg. Men samtidig er jeg "livredd" for at det i mellomtiden skal dukke opp noe jeg må bruke penger på... Har kun barnetrygden igjen på konto, og den skal holde til 1 januar! :o

Skrevet

Ja, min første dag i ferien er nå.

Hadde siste skoledag i går med en heidundrande 3-timers matteprøve.

Men bare synd jeg skal jobbe på kontoret de neste fredagene :-(

Jaja, det blir bra okke som :-)

Gleder meg endelig til jul!

Nå får jeg snart ut og bake litt tenker jeg . . . .

Ha en kjempegod jul da :-)

Klemmer fra

Skrevet

Jeg kan virkelig ikke få sagt høyt nok hvor glad jeg er for denne FERIEN. Den er virkelig etterlengtet - jeg trenger virkelig å få ladet opp "batteriene" og fornye energien!

Jeg blir sikkert å titte innom her på kg, men for å ikke glemme det så ønsker jeg dere ALLE SAMMEN,

God jul og godt nytt år :wink:

Skrevet

Gleder meg sinnsykt til noen dager fri! Jeg skal jobbe noe i mellomdagene, men det blir sikkert veldig rolig.

God juleferie alle sammen!

Skrevet

4 timer igjen.. blir litt rydding og vasking!

GOD JUL!! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...