Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oh nei, nå må jeg legge fra meg planene for å redde verden. Jeg har fått en gigakvise på haka, og imorgen kveld skal jeg på date!! My god, hvordan skal en pike klare det her ;)

Har uheldigvis pirket på den (auda, den ble mer hissig). Har i et desperat forsøk smurt basiron på, i tykke lag.

Andre tips? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er litt sent ute med tipset, men jeg bruker å kjøle ned kviser med å legge noe kaldt på etter klemming, for det gjør gjerne vondt verre om den hovner opp etter klemminga. Og så synes jeg det hjelper litt å ha på salisylsyre etterpå, det ser ut til å både gjøre at kvisa ikke vokser så veldig om jeg ikke har fått ut alt, og på sikt demper det rødhet. Men det tar selvsagt ikke bort alle spor etter kviser, det er det nok ingenting som gjør :sjenert:

Skrevet

Tannkrem skal vist tørke den ut, uten at jeg har prøvd det selv en gang.

Vent hvertfall lengst mulig med å pelle på den, kanskje den roer seg av seg selv?

Gjest Clarissa
Skrevet

Dette høres sikkert litt rart ut, men når jeg en sjelden gang får en kvise, så gjør jeg ikke noe med selve kvisen, men men huden rundt den.

Jeg tar vann i ansiktet, og så skummer litt såpe i hendene, og fører såpeskummet veldig lett over hele ansiktet, skyller, og tørker. Tar ikke på noe fuktighets- eller annen krem etterpå. På den måten tørker kvisen ut; det virker som om ansiktet som er tørt etter den lette såpevasken, på en måte "suger" ut fettet fra kvisen...

Dette funker iallefall på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...