Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Jeg har slitt med veldig hårtap det siste halve året. Jeg har fått sjekket hos lege, så det har ingenting med stoffskiftet å gjøre. Jeg tenkte å bytte shampo til en mild shampo. Har noen noen anbefalinger av en mild shampo til tynt hår, ømfintlig hodebunn og farget hår? Jeg har også lett for å få fett hår... Jeg har lurt litt på disse til Kerastase. Men jeg er egentlig åpen for anbefaling av alt?
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 (endret) Jeg slet med svært sår og ømfintlig hodebunn før, og da sverget jeg til Head and Shoulders! Hamstret alltid masse flasker når vi var i England. Nå finnes den heldigvis på rimien Snakket med en frisør om det, og hun sa at det faktisk var en veldig mild og god sjampo og at hun hadde møtt mange som sverget til den. Men så har jeg også snakket med en annen frisør som sa at det var en flaske med piss. Den var nå ihvertfall den eneste sjampoen jeg tålte som ungku. Og som student har jeg dessverre ikke peil på sjampoer som koster mer enn 29,90. Endret 25. juni 2006 av evilLyn
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Flere som har gode råd? Gjerne med Kerastase produktene?
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Cutrin har noen meget gode sensetive produkter og de er rettet mot skandinavisk hår! Dessuten er de billige også! Noen av de billigeste frisørproduktene du finner i hyllene.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Så etter alt du sier om ditt hår, så tror jeg det vil bli et flott valg! Vet også at Redken har produkter mot hårtap, og de er produkter du kan stole på! de er dyrere, men absolutt verdt det. Du kan jo kombinere litt, sjampo fra Cutrin, kur (mor hårtap) fra Redken. Du har mange muligheter! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå