Gå til innhold

Leker til jente 7 1/2 år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Trenger sårt noen innspill her. Vi skal flytte og benytter da anledningen til å sortere, "arkivere" og kaste leker. problemet er da min nostalgiske datter som helst vil ta vare på alt. Rommet hennes er så fullt at hun knapt vet hva hun har. Nå er hun borte en uke og da blir det innspurt her.

Så er spørsmålet : hva er hun for "stor" for og hva bør jeg la være igjen.

På JA listen er : Bratz, Barbie, Lego

På KANSKJE listen: Baby Born, dukkevogn og dukkehus.

Kan noen hjelpe?? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis hun har masse bamser så ville jeg nok kvitta meg med noen av dem.. er usikker på de andre.. jeg lekte iallefall med dukkehus ganske lenge, men det kanskje tar mye plass?

Skrevet

Takk for svar.

Jeg lekte også lenge med dukkehuset egentlig...

Og bamser elsker hun, jeg har fjernet en del av dem...

Uff, ikke lett dette her... ;)

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Jeg har lagt vekk en søppelsekk med diverse bamser og tivoligevinster etter forrige rydding. Det har klart seg med to - tre som jeg har spart igjen. Her lekes det fremdeles med babydukker (hun er 7 1/2) og dukkehus, men det siste er nok mest hvis hun har yngre barn på besøk.

Gjest Hufsa
Skrevet

Min jente som er syv, liker å leke med babydukker, barbie.

Bamser og kosedyr, bortsett fra noen få, har vi gitt bort til barneavdelingen på sykehuser her hvor vi bor.

Gjest Lovegeckos
Skrevet

Alle kreative leker syns min 7 åring er topp. Alt fra Kappla klosser til vindusmaling. Jeg ville nok ha kvittet meg med masse type McDonalds leker og bamser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...