Gjest Huldali Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Jeg har smakt en deilig iskaffe med kaffe og sjokoladesmak og en med kun kaffesmak, begge smakte helt utrolig deilig. De hadde tykk konsistens og var nesten litt som milkshake, bare at det ikke er det. Nå har jeg så lyst på å lage det selv, men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det! Tenker kanskje at jeg må hakke is i en blender, tilsette melk og kaffepulver, men tror dere at det skal være noe mer? Noen som sitter på en god oppskrift på iskaffe? Eller vet ca hvordan jeg skal lage det? Har så frytelig lyst på iskaffe!
Gjest Solsikke Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Jeg fikk kjempelyst på iskaffe når jeg leste innlegget ditt, og fant denne siden: Iskaffe oppskrifter
Gjest gjesta Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 (endret) Har ingen oppskrift til deg, men jeg synes iskaffe med vanlijeis er veldig godt. Da blir det nærmest som milkshake. Har aldri lagd det selv, bare fått det servert. Endret 25. juni 2006 av Sprilla
Gjest Huldali Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 Takk for den siden! Der var det mange, mange godsaker! Nå er det bare å prøve seg frem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå