Gjest meeeeee Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 skal selge min guld ring i bergen, noen som vet hvor jeg kan gå og selge den ??
Gjest meeeee Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 nei, mente da liksom i Bergen? en forhandler ?!! hehe
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 Er vel bruktbutikker/antikvitetsbutikker o.l du tenker på da? Uansett for du knapt noe for den. Gule sider på nettet skulle vel gjøre susen.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 skal selge min guld ring i bergen, noen som vet hvor jeg kan gå og selge den ?? ← Jeg har vært i Bergen, du kan selge den ved fiskebryggen, eller ved Fløybanen
Gjest miiiiiiiiiiis Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har vært i Bergen, du kan selge den ved fiskebryggen, eller ved Fløybanen ← heisan...supert. hvor ved fløyen? hva type butikk er det evt navn??
abelille Skrevet 6. juli 2006 #8 Skrevet 6. juli 2006 Vi prøvde hos gullsmeder da vi skulle kjøpe gifteringer, men det var vanvittig dårlig betalt (42kr/gram), så det var liten vits i. Samle opp mange nok til å lage et skikkelig smykke, eller prøv å selge på nettet.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #9 Skrevet 6. juli 2006 Du får nesten ingenting for det nei, så med mindre du er fullstendig desperat etter bittelitt penger, hadde jeg droppet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå